دیو باتیستا می گوید نگهبانان 3 یک «پایان کتاب داستان» برای درکس است

همچنین در این مصاحبه، باتیستا گفت Guardians of the Galaxy Vol. 3 “آخرین نسخه از ما نگهبانان کهکشان.”

اوایل امسال، باتیستا گفت که خداحافظی با درکس یک “آرامش” بود، زیرا “فرایند آرایش مرا شکست می داد.” نه تنها این، بلکه باتیستا در آن زمان گفت که درکس یک شخصیت احمقانه است و به “چیزهای دراماتیک تر” علاقه مند است. باتیستا اکنون دقیقاً همین کار را انجام می دهد و در نقش لئونارد در فیلم Knock at the Cabin از M. Night Shyamalan بازی می کند.

“سخت است [to walk away]، اما وقت آن است. این گردش کامل است. همه ما این نوع کمان های شخصیتی کامل را داشتیم. باوتیستا گفت: این پایان کتاب داستانی است.از طریق Variety).

دیو باتیستا برای آخرین بار برای بازی درکس در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اواخر امسال این سومین فیلم محافظان او و هفتمین حضور او در یک محصول MCU به عنوان یک شخصیت بزرگ خواهد بود. با حضور در نمایش امشب با بازی جیمی فالون، باتیستا در مورد خداحافظی با این شخصیت اظهار نظر کرد و تأیید کرد که درکس یک محموله “کتاب داستان” دریافت می کند.

طرفداران برای آخرین بار Bautista را در نقش Drax در Guardians of the Galaxy Vol. 3 در مه 2023. خارج از سریال مارول، باوتیستا در حال لابی کردن با نتفلیکس برای بازی در نقش مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War است.

او گفت که شبیه نحوه پایان دادن به کشتی خود بود و گفت که از اخراج نهایی لذت می برد و امیدوار بود برای درکس هم همینطور باشد.

بخوانید  Assassin's Creed Mirage ممکن است در ماه آگوست اکران شود

“باید تمام کنم [it] به روش عالی من هرگز برای شغل دیگری به عنوان Drax ثبت نام نمی کنم تا حقوق بگیرم. من آن را خدشه دار می کنم [legacy] باتیستا گفت و من نخواهم کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.