کامرون مانهان علاقه مند به بازی در نقش کال کوستیس در فیلم یا سریال جنگ ستارگان است

کامرون مناهان، بازیگر نقش کال کاستیس در فیلم‌های Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor، علاقه‌مند به ایفای این نقش در یک فیلم یا سریال است.

Respawn Entertainment پس از ساخت دو بازی محبوب Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor قهرمان جدیدی به نام خود را معرفی کرده است. کال کوستیس به دنیای جنگ ستارگان معرفی شد. کامرون مانیهان، بازیگر سریال Gotham و سریال Shameless او این شخصیت را بازی کرد و در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در مهمانی جوایز ناوبر و برای بازی جنگ ستارگان جدی: بازمانده نامزد دریافت جایزه در جوایز جوی استیک طلایی و جوایز بازی شد.

شخصیت Cal Custis، و همچنین این دو بازی، در یک رمان پیش درآمد بازی به نمایش درآمده است Star Wars Jedi: Survivor نیز ظاهر شد. در ژوئن 2022، شایعه شد که کامرون مانیهان نقش کال کاستیس را در یک سریال لایو اکشن برای دیزنی پلاس بازی خواهد کرد. این پروژه هنوز اجرایی نشده است اما این بازیگر عنوان کرد که علاقه دارد در نقش کال کوستیس در فیلم یا سریالی بازی کند اما برای چنین پروژه ای شرایطی خواهد داشت.

آماده سازی شخصیت اصلی در Star Wars Jedi: Survivor برای رویارویی با دشمنان

او در فان اکسپو ونکوور 2024 در پانلی با عنوان «یافتن راه» گفت: «این باید درست باشد. منظورم این است که باید داستان یا شخصیت را به نحوی بهبود بخشد. من نمی خواهم او فقط بیاید و بایستد. می خواهم برای شخصیت او معنادار و مهم باشد. پس باید منطقی باشد. بنابراین، اگر در شرایط مناسب، بله، کاملاً.»

ظاهرا مانیهان علاقه ای به نقش مکمل یا کمئویی مانند کال کوستیس ندارد و می خواهد نقش برجسته تری در حضور لایو اکشن خود داشته باشد. اکنون همه چیز به دیزنی بستگی دارد. با این حال، دنیای جنگ ستارگان سریال هایی مانند آندور و اوبی وان کنوبی دارد که از نظر زمانی می توانیم کاله کوستیس را در آنها ببینیم. در سال 2023، استیگ آسموسنکارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor تایید کرد که قسمت سوم این مجموعه در دست ساخت است.

بخوانید  این بسته توسعه دهنده بازی 29 دلاری با Game Pass نیز ارائه می شود

مدتی بعد کامرون مانیهان نیز اعلام کرد که به عنوان کال کوستیس در این بازی بازخواهد گشت. Star Wars Jedi: Survivor اکنون برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است

تحریریه مجله بازی یک گیمر