این بسته توسعه دهنده بازی 29 دلاری با Game Pass نیز ارائه می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بهترین از همه، هر دوره با دسترسی مادام العمر همراه است. این بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود در درس های خود عجله کنید، و حتی اگر نیاز به یادگیری یک مهارت قدیمی دارید، می توانید سال های دوره را به عقب برگردانید.

این خوب قرار است به زودی به پایان برسد، بنابراین تا می توانید از این پس انداز استفاده کنید. با بیش از 10 ساعت درس، به سختی می توانید یک بسته توسعه بازی مقرون به صرفه تر از این را پیدا کنید.

این بسته شامل هشت دوره با بیش از 100 درس است که پیدا کردن چیزی که متناسب با نیاز شما باشد را آسان می کند. از طراحی جلوه های صوتی و ایجاد اولین بازی سه بعدی خود گرفته تا بهینه سازی بازی های موبایل و ایجاد یک RPG، همه چیز در این بسته مقرون به صرفه وجود دارد. حتی دوره‌ای برای یادگیری کدنویسی برای بچه‌ها طراحی شده است. در اینجا مروری بر هشت دوره ارائه شده در بسته است:

  • مقدمه ای بر ساخت بازی با یونیتی
  • یک RPG میکرو فارمینگ Unity بسازید
  • اولین بازی سه بعدی خود را در Unity بسازید
  • کات سین های سینمایی برای بازی ها را کاوش کنید
  • جلوه های صوتی بازی برای مبتدیان
  • توسعه و برنامه نویسی بازی برای بچه ها
  • انتشار و بهینه سازی بازی های موبایل
  • Unity Mini-Projects: C# Basics
بخوانید  تریلر New Baldur's Gate 3 بر روی جهان و شخصیت ها تمرکز دارد

عضویت Xbox Game Pass Ultimate فقط یک مهره روی کیک است. لازم به ذکر است که این کد تجمعی نیست، بنابراین اگر اشتراک موجود دارید، برای استفاده از اشتراک 30 روزه باید آن را متوقف کنید. علاوه بر این، شما فقط 30 روز برای استفاده از آن فرصت دارید. اگر قبلاً هرگز در Game Pass مشترک نشده اید، می توانید ماه اول خود را فقط با 1 دلار دریافت کنید از طریق مایکروسافت

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

اگر همیشه می‌خواستید بازی بسازید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، دوره‌های آنلاین زیادی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می‌کنند. یک منبع عالی Zenva Academy است که طیف گسترده ای از دوره های توسعه بازی و کدنویسی را با قیمت های مناسب ارائه می دهد. و اگر به طور خاص به توسعه با موتور بازی Unity علاقه دارید، در حال حاضر موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. THE بسته توسعه دهنده بازی هاردکور یونیتی همه کاره، با قیمت 29 دلار به فروش می رسد و یک ماه اشتراک رایگان در Xbox Game Pass Ultimate به عنوان جایزه ارائه می شود.