کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

راهنمای بازی Call of Duty Warzone | بهترین سلاح ها کدامند؟همان‌طور که از بازی کالاف دیوتی وارزون انتظار می‌رود شاهد حضور سلاح‌هایی بسیار متنوع و جذاب در آن هستیم. در مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | بهترین سلاح ها کدامند؟» راهنمای دقیقی از تمامی این سلاح‌ها، مشخصات کامل آنها و بهترین سلاح در هر نوع برای شما ارائه شده است. متأسفانه، بازیکنان نمی توانند در آلفا ثبت نام کنند و فقط می توانند از طریق دعوت نامه های خصوصی به نسخه اولیه کالاف دیوتی وارزون موبایل دسترسی داشته باشند. شما با خرید سی پی وارزون موبایل می­توانید لباس های جدید و بتل پس و پرمیوم پس و همچنین عنوان ماشین ها و هواپیما ها را خریداری کنید. هر دو حالت Team Deathmatch و Domination به‌طور قطعی در این نسخه حضور خواهد داشت. با کمک آن‌ها می‌توانید اسلحه‌های خود را ارتقا دهید، کاموهای جدید را باز کنید و پیشرفت‌هایی داشته باشید که همزمان در دیگر بازی‌های کالاف ثبت می‌شوند.

http://badorclothesworkshop.irدانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید. برای یک جنگ تمام عیار آماده شویداپراتورها در اصل اسم‌های فرنچایز کالاف دیوتی هستند که به کاراکترها داده می‌شود. بسیاری از اپراتورهای وارزون موبایل، همان‌هایی هستند که در کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 می‌بینیم. اما انتظارش را داشته باشید که به‌زودی کاراکترهای قدیمی کالاف و همین‌طور کاراکترهایی به این عنوان مرتبط نیستند را ببینید. مثلا همین اخیرا دیدیم که پوگبا، مسی و نیمار جونیور به COD Mobile و Warzone 2.0 اضافه شدند. تا به‌حال خبرها از این حکایت داشت که بازی در زمانی نامشخص در سال 2023 عرضه خواهد شد.

بخوانید  ️ دریچه کولر ️ قیمت خرید سازنده شرکت رحمتی

قراردادها

حالا بازیکنان می‌توانند بعد از فضای جنگ سرد، در فضای جنگ جهانی دوم بازی را تجربه کنند. بعد از این، حدودا هر دو ماه که یک فصل نامیده می‌شود، محتوایی به این بازی اضافه می‌شود و به بهانه این محتوا ، آیتم‌های مفصلی به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکن آن‌ها را خریداری کند اما روند بازی تغییری نمی‌کند. با وارد کردن اطلاعات شخصی‌تان در این مرحله، امنیت را برای اکانت خود برقرار کنید. نام کوچک و فامیلی، ایمیل و شماره تلفن و تمامی اطلاعات مورد نیاز دیگر برای ساختن اکانت کاربری را به دقت پر نمایید.

با خرید سی پی وارزون موبایل به راحتی می­توانید از قابلیت­ های ویژه­ی گیم استفاده کنید. هر بازی­ای نیاز به تعدادی آیتم­های ویژه و شخصی­ سازی شده دارد تا بتواند برای کاربرش بهترین اوقات را رقم بزند. پس با خرید سی پی وارزون موبایل به خودتان این امکان را بدهید که در مقابل شخصیت­ هایی که بازی می­کنید وظیفه­ی خوبی را القا کنید. کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است تا گیم‌پلی منحصر به فرد و بسیار هیجان‌آور وارزون را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

آیا سی پی ها قابل انتقال به وارزون موبایل هستند؟

به این ترتیب و با مجله خبری یک گیمردا شدن فایل، می‌توانید برای دانلود بر روی آن کلیک کنید. فایلی با نام Battle.net پیدا خواهد شد که با دانلود و ذخیره آن می‌توانید نرم افزار خود را دریافت کنید. با کلیک بر روی گزینه بیان شده، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید.

  • پلیر های این بازی حتما باید استراتژی های قوی و سنگینی را مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند در این بازی پیروز شوند.
  • وارزون یک بازی با نقشه‌ای وسیع و دارای جزئیات است که در جای جای آن چالش‌هایی وجود دارد و بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به جای جای این نقشه رفته و آن را تجربه کنند.
  • توجه داشته باشید که وارزون موبایل در سبک اف پی اس یعنی اول شخص شوتر تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  • چون پوسته آن به‌عنوان یکی از جوایز پیش‌ثبت‌نام اعلام شده است.
  • همان‌طور که دیدید بازی هنوز در مرحله عرضه اولیه است و امکان دریافت آن برای همه وجود ندارد.
بخوانید  معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer