معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer

بازی محبوب pubg بر روی پلتفرم‎های مختلفی چون مایکروسافت، اندروید، ios، ایکس باکس، پلی استیشن و گوگل استادیا در دسترس است. برای این که بدانیم چگونه پابجی را در ایران نصب کنیم کافیست از طریق وبسایت‎های مرتبط با این بازی اقدام به دانلود و نصب فایل دیتای آن کنیم. خیلی زود گیمرهای کشور پر جمعیتی مثل هند نیز استقبال گسترده‌ای از خود در مقابل بازی پابجی موبایل نشان دادند و باعث شد سازندگان این بازی به فکر آن بیفتند که یک نسخه‌ی بومی‌سازی شده به طور اختصاصی برای بازار کشور هند تولید و منتشر کنند. با این حساب، استورهای غیرقانونی همچنان بدون توجه به هشدارهای سازندگان این بازی، نسخه‌ی ژاپنی – کره‌ای بازی پابجی موبایل را به روش‌های مختلف در دسترس بازیکنان دیگر کشورها قرار داده‌اند. پیشنهاد ما در مجموعه‌ی سرگرمی به شما این است که تنها از طریق گوگل پلی نسخه‌ی جهانی و اصلی بازی پابجی موبایل را دریافت کنید. شما با دانلود بازی پابجی موبایل به یک نسخه‌ی کامل از بازی پابجی دسترسی خواهید داشت که انتخاب بسیار خوبی در مقایسه با نسخه‌ی ۶۰ دلاری بازی اصلی محسوب می‌شود.

  • در ادامه می‌توانید بازی پابجی موبایل هندی یا همان بازی Battlegrounds Mobile India را برای به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.
  • والپیپرهای متحرک معمولا مصرف باتری را افزایش میدهند و از منابع سخت افزاری گوشی موبایلتان استفاده میکنند، سعی کنید از والپیپرهای متحرک استفاده نکنید و یا آنها را در هنگام اجرای بازی غیرفعال کنید.
  • شما به واسطه یوسی می‌توانید سطح بازی خود را بصورت قابل توجهی ارتقا دهید.
  • برای اینکه بهترین تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش را تنظیم کنید، گزینه‌ها را مانند عکس زیر انتخاب کنید و سپس باتوجه به مواردی که در ادامه توضیح می‌دهیم، این میزان را تغییر دهید تا بهترین حساسیت را برای استایل بازی خود انتخاب کنید.
  • میلیون‌ها بازیکن از سرتاسر جهان تا به امروز بازی پابجی را روی تلفن‌های همراه خود دانلود کرده‌اند و بخش قابل توجهی از آن‌ها نیز به طور متمادی در طول شبانه روز در مسابقات درون این بازی شرکت می‌کنند.
بخوانید  راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

همانطور که از نام این حالت پیداست، تنها سلاحی که در اختیار بازیکنان قرار میگیرد سلاح های تک تیرانداز است، این رقابت ها مدت زمانی ۱۵ دقیقه را دارا هستند و باید سعی کنید تا آخر زنده بمانید. در این حالت به یک مسابقه هشت دقیقه ای در یک قسمت کوچک نقشه میروید، معمولا رقابت های حالت Quick Match با سلاح های SMG و سبکتر رخ میدهد، این حالت در روزهای خاصی از هفته فعال است و بازیکنان میتوانند به تجربه آن بپردازند. در پابجی موبایل برایتان چند گزینه اتوماتیک در نظر گرفته شده که فعال کردنشان خالی از لطف نیست و کمک شایانی برای لذت بردن و کنترل بهتر بازی به شما میکند. بازی های تیراندازی بر روی گوشی های موبایل واقعا سخت هستند و به مهارت بسیار بالایی نیاز دارند، عده ای از کاربران به تلفن خود کنترل وصل می کنند و کمی کار را برای خود راحت میکنند اما در حالت عادی کنترل کردن بازی های تیراندازی بر روی موبایل واقعا یک اتفاق دردناک است. بعد از اینکه وارد بازی شدید باید ظاهر کاراکتر تان را انتخاب کنید، می توانید چهره و رنگ پوست کاراکتر را شخصی سازی کنید، بعد از این کار باید نام کاربری که مد نظرتان است را وارد کنید. اگر به صورت مهمان وارد بازی شدید، در تنظیمات بازی میتوانید اکانت های خود را به بازی وصل کرده و دستاوردهایتان را از دست ندهید.

پابجی یک بتل رویال حرفه‌ای

در این حالت شناسایی و دیدن دشمنان نیز به تبع راحت‌تر می‌شود. در صورت که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید. هدف شما در پابجی موبایل اصلی تنها نابودی دشمنان و زنده ماندن است. Pubg ، پابجی یکی از پر طرفدار ترین بازی هایی است که با گوشی تلفن همراه بازی می شود. این بازی به سبک battleground و survival میباشد و از زمان عرضه آن تا به امروز 7 فصل هیجان انگیز از آن منتشر شده است که هر کدام از قبلی موفق تر بوده اند و همگی با اقبالی بینظیر از سوی گیمر ها قرار گرفته اند. این بازی به صورت تیمی و گروهی قابل بازی کردن است و شما میتوانید ساعت ها در دنیای جذاب این ابر بازی شوتری غرق شوید و لذت ببرید.

بخوانید  کدام موبایل ها از کالاف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile پشتیبانی می کنند؟ پلی مگ | 1gamer

خرید ۸۴۰۰ یوسی پابجی

این ارز به راحتی از طریق انجام دادن فعالیت‌های جانبی درون مجله خبری یک گیمر به دست می‌آید. تعدادی از این ارز به طور روزانه با لاگین شدن شما در بازی به حساب شما منتقل می‌شود. در مجموع می‌توان گفت جعبه‌های بسیار زیادی را می‌‍توانید بدون پرداخت پول حقیقی باز کنید. از زمانی که بازی پابجی موبایل عرضه شده است، همواره مشکلات متعددی را موبایل گیمرهای ایرانی و علی الخصوص کسانی که در پی سی به وسیله شبیه ساز گیم لوپ بازی را نصب کرده اند، داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

فعالین حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال به تازگی با یک مفهوم جدید به نام متاورس Metaverse روبه‌رو شده اند. حتما می‌دانید که اگر بخواهید به کشور دیگری مهاجرت کنید، چه به صورت کاری و چه تحصیلی، یکی از الزامات و پیش نیازهای آن آزمون آیلتس با رتبه بالا می‌باشد…. در مقاله به صورت مفصل به دلایل این سوال پرداختیم اما به صورت خلاصه باید بگوییم؛ به دلایل مختلف همچون وصل نبودن اینترنت، نداشتن فضای کافی حافظه، مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری و…. به کمک اپلیکیشن RAR فایل فشرده را استخراج کنید و به صورتی که در تصویر مشخص شده است ابتدا فایل مذکور را انتخاب کرده و در نهایت ایکون مشخص شده را لمس کنید. توسعه‌دهندگان بازی‌ پابجی در تلاش هستند با به‌روزرسانی‌ مداوم سیستم‌های خود، کدهای تقلب را کشف و غیرفعال کنند. در این نقشه چشمه آب گرم وجود دارد که می‌توانید انرژی خود را درون آن بازیابید و با قدرت بیشتر ادامه دهید.

بخوانید  دانلود کلش اف کلنز با لینک مستقیم و معرفی بازی clash برای گیمرها ماهان نت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir