چرا پابجی موبایل نصب نمیشود؟ بهترین راه حل ها برای نصب پابجی موبایل ماهان نت | 1gamer

حال برای وارد شدن به بازی پابجی موبایل هم با اکانت Gmail یا Facebook خود و یا به صورت مهمان می‌توانید وارد آن شوید. زمانی که وارد بازی می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود با چه اکانتی می‌خواهید وارد شوید. درصورتیکه باguest وارد شوید اگر پابجی به هر دلیلی پاک شود این اکانت Delete می‌شود.

  • از شباهت‌های بارز این دو بازی به هم، تعداد بازیکنان در محیط بازی‌است.
  • در ادامه باید از گزینه MORE و با استفاده از اکانت جیمیل ادامه دهید.
  • به معنای واقعی کلمه باید غارت کنید و راه خود را با مبارزه ادامه دهید.
  • به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

هر بازیکن به اتفاق ۳ هم‌تیمی خودش باید دنبال امتیاز بیشتر بگردد. در این تم، قابلیت زنده شدن دوباره نیز به بازیکن‌ها داده شده است. این مود همان مود قدیمی بازی اصلی است که در آن، ۱۰۰ بازیکن به‌مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی یک نقشه کامل باهم می‌جنگند. این مود جذاب و نوستالژیک را می‌توانید در گروه‌های ۲ یا ۴ نفره نیز بازی کنید. سلام.دو روزه میخوام برم داخل بازی صفحه اول میزنم play games که بره داخل اکانت ارور میده .میزنه system error occurred.login failed این یعنی چی.چیکار کنم؟ با dns نشد.با فیلترشکن نشد.بدون اینا هم نشد.کلیر دیتا کردم اونم نشد.

شما طرفداران بازی PUBG Mobile هم اکنون میتوانید برای دریافت فصل ۱۷ پابجی اقدام کنید.

اگر دو مجله خبری یک گیمر شلیک در صفحه فعال باشد به شما در موقعیت‌های حیاتی کمک می‌کند. در صورتی که نظر شما حاوی ناسزا، عبارات توهین‌آمیز و تهدید بوده و در تضاد با قوانین فعلی کشور باشد از انتشار آن بدون حذف موارد ذکر شده، معذوریم. ولی وقتی میرم تو بازی نمیتونم هیچی رو دانلود تاکید میکنم هیچی نه لباس هام و نه مپ هام. خواهشمندم جواب سوالم رو بدید من ۳ روزه فایل دیتای داخلی رو ریختم.

بخوانید  یوسی پابجی، خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG آسان جم | 1gamer

خرید جم بازی Zooba

آیتم ها، نقشه ها و حالت های جدید به طور مداوم به بازی اضافه می شوند. شما برای اجرای پابجی موبایل به صورت روان به یک تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۵.۱.۱ و دو گیگابایت رم نیاز دارید، علاوه بر این به ۲ گیگابایت فضای خالی بر روی تلفن هوشمندتان برای نصب این بازی نیاز خواهید داشت. پس از خرید از سایت ایران موجو، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.

یادتان باشد در بازی‌های بتل رویال، تعداد کیل‌هایی که می‌گیرید تقریبا هیچ اهمیتی ندارد و مهم‌ترین موضوع، دوام آوردن تا پایان بازی و تبدیل شدن به آخرین بازیکن یا تیم است. اگر بتوانید به خوبی پنهان شوید و در موقعیت‌های مناسب، جای خود را عوض کرده و در پایان دو یا سه کیل ساده بگیرید هم می‌توانید یک بازیکن موفق پابجی موبایل باشید. یک بازی زیبا و تاثیرگذار باکیفیت بسیار بالای گرافیکی که اگر بتوانید به خوبی آن را اجرای کنید، مطمئنا تحت تاثیر طراحی و جزییات آن قرار می‌گیرید. PUBG MOBILE یک بازی موبایل اورجینال بتل رویال و یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل است. ✔️ برای اینکه بهترین تنظیمات دوربین را پیدا کنید، باید در بخش sensitivity، با مواردی که در مقاله توضیح داده‌ایم، بیشترین میزان حساسیت را پیدا کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر