خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

در این مقاله سعی کرده‌ایم کامل‌مجله خبری یک گیمر تنظیمات پابجی موبایل ۲۰۲۲ را برای شما گردهم آوریم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود. اگر در تنظیمات پابجی با مشکل مواجه شدید، می‌توانید در بخش نظرها سوال خود را بپرسید. هدف تنظیمات پابجی موبایل در اینجا تمرکز بر روی پیدا کردن بهترین حساسیت برای شلیک به فاصله دور است.

  • پابجی نسخه مخصوص pc را نیز داراست اما به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به pc گرافیک آن نیز کمتر است اما فراموش نکنیم که این بازی نسبت به دیگر بازی های موبایل گزافیک بالایی دارد.
  • در صورت نزدیک بودن به یارهای خود، هنگام برخورد با پلیر حرفه‌ای می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود پیروز شوید.
  • فرقی نمی‌کند که دستگاه شما چیست و یا اینکه چه مدتیست پابجی بازی می‌کنید، این حالت به روان بودن بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نرخ فریم نیز بیشتر شود.
  • این عمل را چندین بار تکرار کنید تا دقیقاً نزدیک‌ترین بخش‌ها به هدف را شلیک کنید.

لطفا توضیحات نصب را مطالعه کرده و به ترتیب انجام دهید؛ درصورت بروز مشکل آن را با ما مطرح کنید. تغییرات در بخش گفتگو بازی؛ با یک ضربه چت را بالا برده و از گفتگوی بلادرنگ با دوستانتان لذت ببرید. مجموعه‌ای از رویدادهای جدید برای رسیدن به یک هدف؛ با دوستانتان در رتبه‌بندی پیشرفت کرده و در انواع رویدادهای فوتبالی شرکت کنید. اکثر مواقع علت این اتفاق پایین پودن مشخصات سخت افزاری دستگاه و ضعیف بودن آن است.

پرایم پابجی

تا پیش از درخشش پابجی، بازی‌های شوتر در کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی در حال طی کردن دوران افول خود بودند و به جز عناوینی مثل سی اس گو، کالاف دیوتی و بتل فیلد، کمتر بازی شوتری می‌توانست توجه گیمرها را به خود جلب کند. اگر بخواهید یک شکارچی ماهر باشید، باید بدانید چه زمانی حمله کنید و چه زمانی پنهان شوید و منتظر بهترین موقعیت ممکن بمانید. اگر بتوانید به این دو نکته توجه کنید، احتمالا بیشتر از بقیه بازیکنان پیام Winner winner chicken dinner!

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

نقد و بررسی

این بازی در گوگل‌ پلی بیشتر‌ از 500 میلیون‌بار دانلود شده‌است و 41 میلیون بررسی و نقد را به خود اختصاص داده‌است. همچنین یوتیوبرهای معروفی نظیر Shroud و Dr DisRespect به خاطر تعداد کشتن های زیاد و پیروزشدن در این بازی شهرت دارند و ویدئوهای خود‌ را از محیط این‌بازی با طرفداران خود به‌ اشتراک گذاشته‌اند. برای اجرای پابجی موبایل به دو گیگ فضای خالی نیاز دارید، سعی کنید فضای خالی خود را حداقل به سه گیگ افزایش دهید تا هنگام لود شدن بازی و صحنه های شلوغ بازی دچار افت فریم نشوید. بعد از اینکه هرکدام از هم تیمی هایتان کشته شدند، میتوانید سلاح هایشان را بردارید و استفاده کنید، اما هر بازیکن یک کارت شناسایی دارد که بلیط بازگشت مجدد او به بازی است و شما در نقش هم تیمی باید این بلیط شناسایی را بردارید به نزدیکترین برج ارتباطی بازی ببرید. هنگامی که یک ماشین در حال حرکت است خود را به پایین پرت نکنید، این کار باعث میشود که نوار سلامتی شما (خون) کمتر شده و آسیب ببینید، پابجی موبایل گاهی بسیار واقع گرایانه میشود و گاهی هم ساده ترین چیزها در آن رعایت نشده است.

خرید جم فری فایر، خرید یوسی، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید یوسی پابجی موبایل و… از طریق فروشگاه اینترنتی ایران موجو برای تمامی دستگاه‌های موبایل از جمله اندروید و iOS قابل خرید می‌باشد. شما می‌توانید از سایت ایران موجو با سفارش و خرید الماس فری فایر، از امکانات ویژه و جذابی که در این بازی لحاظ شده نهایت استفاده را ببرید.

بخوانید  فنر لوله بازکنی خانگی-خرید‌اینترنتی-قیمت فنر لوله بازکنی دستی 1401- نویان پارس

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر