کالاف دیوتی موبایل یا وارزون ، کدام بهتر و جذاب تر است؟ اسجیت | 1gamer

مجله خبری یک گیمر بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل شامل تمام چیزهایی خواهد بود که از این بازی انتظار دارید. این‌ها شامل ایستگاه‌های خرید نقطه‌گذاری‌شده روی نقشه، قراردادها و حتی گولاک برای بعضی اکشن‌های نفر به نفر می‌شود. همچنین با عرضه این بازی جدید، احتمالا کالاف دیوتی در صورت خرید سی پی وارزون داشتن تعداد کافی بازیکنان همچنان حمایت خواهد شد. درست به مانند وارزونی که روی پی‌سی و کنسول‌ها شاهد آن بودیم، با مرگ هر بازیکن او به گولگ برده می‌شود و طی یک دوئل با یک بازیکن دیگر، برنده می‌تواند یک شانس مجدد پیدا کند و به بازی برگردد. در واقع، مکانیک‌هایی که می‌توانیم از کالاف دیوتی وارزون موبایل انتظار داشته باشیم بسیار شبیه به همان چیزی است که از وارزون انتظار داریم و این مسئله یکی از نقاط قوت این بازی به شمار می‌آید. بازگشت نقشه وردانسک نیز از جمله دیگر نشانه‌های وفاداری بازی به نسخه اصلی به شمار می‌آید.

http://badorclothesworkshop.ir

همانطور که قبلا وعده داده شده بود، اکتیویژن نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون را با نام Warzone Caldera دوباره در دسترس بازیکنان قرار داد. این خرید به بزرگترین خرید در تاریخ صنعت گیم تبدیل شد و اکنون زیرمجموعه ای از مایکروسافت است. برای اجرای کالاف دیوتی وارزون موبایل نیاز 4 گیگ فضا و 6 گیگ رم است.

خرید 2400 سی پی وارزون موبایل

در بین سری مختلف این بازی، سری کالاف دیوتی وارزون را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آن‌ها دانست. بخشی از بازی که هیجان خاص خود را داشته و برای هرکس می‌تواند دنیایی جدید از دنیای بازی را به ارمغان آورد. با اینکه هنوز خبری از نحوه دانلود وارزون موبایل در دسترس نیست، احتمال ادغام شدن کالاف دیوتی موبایل با این بازی وجود دارد. یعنی پلیر های فعلی کالاف دیوتی موبایل فقط با دریافت یک پکیج آپدیت، بازی خود را به وارزون تبدیل نمایند.

  • جا دارد بگوییم که برای تقویت شخصیت­ هایتان می­توانید از سی ­پی هایی که به راحتی در اختیارتان قرار می­دهیم استفاده کنید.
  • با این حال باید صبر کرد و دید که عملکرد عناوین بعدی ندای وظیفه چگونه خواهد بود.
  • برای آن که بتوانید بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و به بازی بپردازید، لازم است تا بر روی دکمه آبی رنگ زیر آن کلیک کنید.
  • در این مرحله، با دانلود فایل‌های دیگر که کمکی و مورد نیاز هستند، برای انجام بازی آماده خواهید شد.
بخوانید  بزرگترین لیست بک لینک رایگان ویژه +آپدیت 2022-خرید بک لینک گلدلینک
علاوه بر کشور بازی، لازم است تا نام کاربری و پسورد خود را نیز وارد کنید. اگر پیش از این در بازی اکانت کاربری نساخته‌اید، لازم است تا در اولین قدم به ساخت اکانت کاربری خود بپردازید. در مراحل بعدی، ساخت اکانت کاربری را نیز جزبه‌جز بررسی خواهیم کرد.

در مطلب «راهنما بازی Call of Duty Warzone | بهترین Loadout و پرک ها در بازی COD Warzone» به شما کمک می‌کنیم که بهترین پرک‌ها و Loadout در بازی Call of Duty Warzone را انتخاب کنید تا بتوانید برنده از میدان بازی خارج شوید. در نسخه کالاف دیوتی وارزون، بازی بر روی کامپیوتر و لپتاپ انجام می‌شود، در حالی‌که نسخه موبایل بر روی موبایل انجام می‌شود. البته هنوز به علت معرفی نشدن نسخه موبایل به بازار، نمی‌توان قیمت بسته‌های خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل را با دیگر سری‌های این بازی مقایسه کرد. وارزون تلاش اکتیویژن برای وارد کردن نام کالاف دیوتی به بازار بازی‌های بتل رویال بود. البته که وارزون به یک بازی بسیار محبوب بدل شد که رکوردهای زیادی را هم جابجا کرد و همه‌چیز بیان‌گر موفقیت بسیار بالای این بازی است. با توجه به این موفقیت‌ها، اکتیویژن هم نسخه دوم وارزون را برای کنسول‌ها و پی‌سی معرفی کرد و هم اعلام کرد که کالاف دیوتی وارزون برای موبایل منتشر خواهد شد.

کالاف دیوتی: وارزون موبایل (Call of Duty: Warzone Mobile)

تحریریه مجله بازی یک گیمر