کدام موبایل ها از کالاف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile پشتیبانی می کنند؟ پلی مگ | 1gamer

با مجله خبری یک گیمر در مسابقات و مراحل مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل سی پی دریافت می‌کنید. اما اگر تمایل دارید که با سرعت بیشتری پیشرفت کنید و سریع‌تر از دوستان خود به یکی از پلیرهای برتر این بازی تبدیل شوید، سی پی دریافت در مراحل بازی چندان برای شما کارساز نخواهد بود. در این مقاله تیم تخصصی ۱۹کالامگ به صورت مفصل به حداقل‌های مورد نیاز برای اجرای بازی محبوب گیمرها، یعنی ندای وظیفه پرداخته و پس از آزمایش و تحقیقات بسیار توانسته بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل در کلاس‌های مختلف را انتخاب و به شما معرفی کند. در انتها نیز راه‌کارهایی برای رفع مشکلات در اجرای بازی و دانلود کالاف دیوتی موبایل پرداخته است. برای دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل نسخه اندروید و ios می‎‌توانید از طریق گوگل پلی و اپ استور اقدام کنید.

  • در این فصل کاراکتر‌های فوق‌العاده‌ جذابی به بازی اضافه شدند که حضور یک مهمان افتخاری در میان آن‌ها همه بازیکنان را شوکه کرد.
  • بعضی اسکین ها را می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و پرداخت سی پی مورد نیاز، بخرید.
  • کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بتل رویال های طراحی شده برای گوشی های هوشمند است.
  • با این وجود نمی‌توان به سادگی از کنار عملکرد فوق‌العاده و سرعت بالای تراشه‌های پردازنده‌ی سری a اپل گذشت که در آیفون‌ها بکار رفته و مثل یک مغز متفکر کل داده‌های این گوشی‌ها را پردازش می‌کنند.
  • شیوه‌های حفظ امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد.

در صفحه باز شده از قسمت بالا بروی آیکون به علاوه که به رنگ زرد است کلیک کنید. در پنجره جدید link to soecial accont گزینه call of duty را انتخاب کنید. برای ذخیره داده‎ها شما باید یک اکانت کاربری ایجاد کنید.با این کار شما همیشه می‌توانید اقدام به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل خود کنید. به این منظور صفحه را تا انتها پایین کشیده و گزینه ceate an account را لمس کنید.

بخوانید  سایت ساز رایگان طراحی سایت ساخت سایت در کمتر از 5 دقیقه سی فایو-جت آگهی

خرید استارتر پک 1.99 دلاری کالاف دیوتی

دلایلی بسیاری وجود دارد که این بازی را این چنین پرطرفدار کرده ، و در بین رقیب های خود در زمینه بازی های اکشن دارای بیشترین هوادار میباشد. در بازی های بقا و اکشن، مخصوصا در نسخه ی اندروید، این بازی هواداران زیادی را به خود اختصاص داده است. استقبال از گیم‌های موبایلی باعث شده هرروز نام بازی‌های جدیدتری به‌گوشمان بخورد. در چنین موقعیتی پیداکردن گیمی با ویژگی‌های خوب کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد. اگر اهل بازی‌های جنگی، اکشن و تفنگی هستید، خوب است بدانید بازی‌های شناخته‌شده و خوش‌ساخت زیادی در این ژانر وجود دارند.

دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل

این فصل از 28 دی ماه در دسترس قرار گرفته و تقریبا بیش از 2 ماه به طول می‌انجامد و در این مدت بازیکنان اجازه دارند جوایز محدود را به اکانت خود برای همیشه اضافه کنند. این حالت، یکی از دلایل خوب و هیجان‌انگیز دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل است. در اینجا باید یک نقشه دلخواه را انتخاب کنید و به دشمنان نشان دهید که جهنم چه شکلی است. Sks‌، ASM-10، K-44، qq9، Echo، katana، PPSH-41، GRH، Kilo 141، pharaoh، the type 25، swordfish The، SVD، Man-O-War، Cryobomb، Zrg 20 میلیمتری، Switchblade x9 و چاقوی پروانه ای.

خرید آفر 2.99 دلاری کالاف دیوتی موبایل

در این بخش ها، می‌توان در قالب دو تیم پنج نفره در مقابل هم به رقابت پرداخت. در این بازی از انواع نقشه‌های متنوع موجود در سری بازی‌های کالاف دیوتی استفاده شده‌است که به این بازی حالتی خاطره انگیز داده‌است و جذابیت آن را برای مخاطب چندین برابر می‌کند. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، بازیکنان می‌توانند در بخش Loadouts، سلاح‌های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر