پوکمون پخش زنده ای را ارائه می دهد که برای پایان فوریه تایید شده است

یک پخش زنده رسمی Pokemon Presents برای Pokemon Day 2024 در 27 فوریه اعلام شده است. به گفته The Pokemon Company، این پخش برای ساعت 6:00 صبح به وقت PT / 9:00 صبح به وقت شرقی برنامه ریزی شده است و “اخبار هیجان انگیز پوکمون” را پخش خواهد کرد.

این خبر چه می تواند باشد؟ در حال حاضر، به نظر می‌رسد که نسل نهم پوکمون کامل شده است، حالا که نسخه دو قسمتی گسترش یافته The Hidden Treasure of Zone Zero – و پایانی آن Mochi Mayhem – در طبیعت در دسترس هستند. طرفداران منتظرند تا ببینند آینده این فرنچایز چیست و آیا شایعات مربوط به بازسازی سیاه و سفید پوکمون حقیقت دارد یا خیر.

سایر بازی‌های اسپین‌آف Pokemon نیز می‌توانند در کانون توجه قرار گیرند، زیرا سال‌های اخیر شاهد عرضه بازی‌های جدید Pokemon Snap، Mystery Dungeon و موبایل بوده‌ایم. در رسانه‌های گسترده، ممکن است تیزرهایی برای قسمت‌های جدید مجموعه انیمیشن طولانی مدت Pokemon نیز وجود داشته باشد. ، اولین نگاه به یک فیلم بلند جدید در این جهان و پیش نمایش قسمت های جدید Pokemon Concierge، مجموعه انیمیشنی خوشمزه استاپ موشن در نتفلیکس.

هر چیزی که در آینده برای Pokemon باشد، پس از چند سال پرمشغله برای توسعه دهنده قدیمی Game Freak به وجود خواهد آمد. Pokemon Scarlet و Violet ممکن است فروش خوبی داشته باشند – با 24.36 میلیون واحد در سراسر جهان تا پایان سال 2023 – اما بازی Switch به دلیل طیف گسترده ای از مشکلات عملکرد مورد انتقاد قرار گرفته است.

این را می‌توان تا حدی به زمان‌بندی شلوغ انتشار Game Freak نسبت داد، زیرا توسعه‌دهنده Pokemon: Let's Go Pikachu and Eevee، Pokemon Sword and Shield، Pokemon Legends: Arceus، و Pokemon Scarlet and Violet را از آغاز دوران سوییچ تولید و نظارت کرده است.

بخوانید  این دنیای باربی با 24 پوستر فیلم جدید است