خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

بازی آنلاین کالاف دیوتی وارزون که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود. کاربران این بازی پرطرفدار می توانند با خرید پک های مختلف سی پی ، اسکین ها و سایر آیتم های درون بازی کالاف وارزون را خریداری کنند و لذت بیشتری از بازی خود ببرند. هیجان‌انگیزترین بخش رونمایی Project Aurora در شهریور 1401، موقعی بود که نقشه محبوب وردانسک به عنوان نقشه اصلی این بازی اعلام شد. شما هم قطعا در نسخه‌های کنسول و کامپیوتر خاطرات زیادی با نقشه وردانسک دارید و از بازگشت آن هیجان‌زده‌اید.

در این مجله خبری یک گیمر لازم است تا بر روی کره زمین کلیک کنید تا به قسمت اصلی بازی روانه شوید. توجه داشته باشید که بهتر است کشور آمریکا را به عنوان گزینه انتخابی خود داشته باشید. زیرا برای خرید و استفاده از کارت‌های مختلف بازی، دردسر کمتر و مشکلات معدودتری را تجربه خواهید کرد. قبل از اعلام رسمی بازی، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بود که بازی بتل رویال دستی می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه شود. با این حال، صرفاً حدس و گمان است و ما مطمئناً به محض اطلاع ازتاریخ انتشار رسمی این بازی، به رویال جمی های عزیز اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  • با این حال اکثر آیتم‌های بازی جنبه تزئینی و نمایشی دارند و از آنجایی که بازی اول شخص است و فرد بدن آواتار خود را نمی‌بیند، عملا این خریدها برای نمایش در چشم دیگران انجام می‌شود.
  • این در حالی است که شما در بازی قبلی شما با پیدا کردن آرمور سوم می‌توانستید بدون نیاز به تجهیزات اضافه، آن را به جلیقه خود اضافه کنید.
  • سرعت زیاد بازی و اتفاقاتی که خیلی سریع تو بازی میوفته به بچه ها خیلی استرس وارد میکنه و خیلی هم پرخاشگرشون میکنه جوری که کوچک ترین اتفاق سریع باعث داد و فریاد و پرخاش میشه.
  • بعد از سال‌ها کار در زمینه گیم، به دلیل درخواست اعضا، تیم مدیریتی تصمیم گرفت فعالیت خود گسترش داده و در زمینه فروش جم و سکه انواع بازی‌های آنلاین معروف با نام تجاری دیاموند لند فعالیت خود را شروع کند.
  • توجه داشته باشید که این بازی با داشتن ویژگی های مطلوب و مثبت زیاد، می تواند دنیای بازی های موبایل را به صورت کامل متحول نماید.
بخوانید  گرافیک کامپیوتری چیست؟ بازار کار رشته گرافیک کامپیوتری مستر سالار

همچنین هنگام درگیری با دشمنان، در وارزون 2 به نظر می‌رسد که سرعت کشتن دشمنان (یا همان Time To Kill – TTK) با هر اسلحه‌ای، به شدت کاهش پیدا کرده است! طوری که شما (مخصوصا از فاصله نزدیک)، می‌توانید سریعا دشمنان را بکشید و کارشان را یکسره کنید. این در حالی است که در عنوان قبلی، تنها راه کشتن سریع دشمنان داشتن سلاح متا بود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید. به محض اینکه از حالت پیش ثبت نام در بیاد و کامل عرضه بشه، تو بازار اضافه می‌کنیم.

http://badorclothesworkshop.ir

در این بازی به عنوان یک بازی بتل رویال، بازیکن مدام در معرض خطر است و از هر کجا ممکن است که هدف قرار گیرد. والدین باید مراقب باشند که احتمالا در اثر این فشار عصبی، پرخاش یا بددهنی کند که والدین باید برای مواجه با آن آمادگی داشته باشند. از جمله راه‌هایی که آرام کننده است فعالیت بدنی بعد از بازی‌ست. این مدل فعالیت انرژی‌های مازاد تولید شده در بدن را نیز می‌سوزاند و از این طریق به سلامتی بدن کمک می‌کند. وارزون یک بازی با نقشه‌ای وسیع و دارای جزئیات است که در جای جای آن چالش‌هایی وجود دارد و بازیکنان را ترغیب می‌کند تا به جای جای این نقشه رفته و آن را تجربه کنند. همچنین امکانات ارتباطی مختلف باعث می‌شود، افرادی که دوست دارند زمانی را با دوستان خود بگذارنند، این بازی را دوست داشته باشند.

خرید باندل Jacked in واردشده وارزون موبایل

در پی خبر بسیار شگفت آور تعطیلی ایپکس لجندز موبایل، اکنون بسیاری از بازیکنان و استریمرهای مشهور، درباره آینده دیگر… حالت استاندارد مولتی‌پلیر در آخرین آپدیت برای پلن آلفا، به‌صورت محدود دردسترس قرار گرفت. این مد دارای 4 نقشه براساس Verdansk POIs و دو حالت بازی در Team Deathmatch و Domination است. توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که این ها فقط برای آزمایش اسلحه‌ها، بازی سرعتی و آماده‌سازی برای نسخه اصلی است. لیست دوستان – این لیست بین تمام نسخه‌های کالاف از وارزون موبایل گرفته تا وارزون 2.0 و مدرن وارفیر 2 به اشتراک گذاشته می‌شود.

بخوانید  نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت | 1gamer

تمامی ایستراگ‌های سریال The Last of Us تا پایان قسمت پنجم

تحریریه مجله بازی یک گیمر