راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

در میان مجله خبری یک گیمر‌های اکشن و تفنگی موبایل، کالاف دیوتی یکی از حرفه ای‌ترین بازی‌های موجود است که روزان میلیون‌ها نفر مشغول بازی آن هستند. در این بازی، برای داشتن تجهیزات پیشرفته و اسکین‌های پریمیوم نیاز به استفاده از سی پی کالاف دیوتی دارید. در بین بازی های تفنگی عرضه شده در نسخه های اندروید و IOS، کال اف دیوتی موبایل بسیار و حرفه ای و خارق العاده است. شرکت سازنده بازی کال اف دیوتی موبایل برای خرید های اسکین و پریمیوم و پریمیوم پس بازی، پولی به نام سی پی CP را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در بازی کالاف دیوتی موبایل حالت‌ها و نقش‌های مختلفی برای بخش چند نفره وجود دارد که گیمرها می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. حالت‌های اصلی در این اثر Frontline ،Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Gunfight ،Kill Confirmed ،Hardpoint و Free for All هستند.

  • توجه داشته باشید که امکان فعال‌سازی سی پی برای کاربران مهمان امکان‌پذیر نیست.
  • همراه با بروزرسانی سیزن جدید، لوگوی مخصوص این رویداد هم به بازی اضافه شده.
  • به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

سپس اطلاعاتی مانند ایمیل و پسورد اکانت اکتیویژن خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که امکان فعال‌سازی سی پی برای کاربران مهمان امکان‌پذیر نیست. همچنین رمز عبور شما به صورت رمزنگاری شده در سایت ما ذخیره می‌شود و پس از شارژ اکانت شما به صورت کامل از دیتابیس ما پاک خواهد شد.

بخوانید  یوسی پابجی، خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG آسان جم | 1gamer

پیوند به بیرون[ویرایش]

این فصل همچنین یک Battle Pass با تم فضایی و فروشگاه‌های ویژه تعطیلات کریسمس را برای شما دارد که مطمئناً پایان سال را با شیرینی و شکوه همراه خواهد کرد. تم فصل جدید بر اساس نظر منتقدان و تیز رهایی که تا کنون منتشر شده، Furistic Cyberpunk electronic می باشد. در فصل کنونی می بینیم که دور بعضی ساختمان ها نوار کشیده شده که نشانه ی تعویض یا تغییر در بعضی ساختمان ها در فصل جدید می باشد. گزینه Tap to ADS نیز برای شلیک کاربردی است، چرا که دیگر مجبور نیستید برای شلیک کردن حتما انیمیشن نشانه‌گیری را ببینید و خیلی سریع‌تر شلیک خواهید کرد. را در مرورگر خود فعال کنید تا بتوانید از این سایت بازدید کنید تیم امنیتی مگا کد .

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از تاپ جم شاپ

شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه قوانین و مقررات سایت اقدام به فعالیت نمایید. تمامی خریدهای درون برنامه ای در سایت گیم بازی به صورت پرداخت امن است و در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد. در بازی کالاف دیوتی موبایل شما میتوانید در دو حالت بتل رویال و multiplayer به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید اما در اکثر بازی های بتل رویال شما نمیتوانید با چنین حالت هایی رو به رو شوید. میتوانید با خرید سی پی Call Of Duty mobile , خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل در سایت PersianGem.shop از تمام سلاح ها، تجهیزات و اسکین های پیشرفته تر و زیباتر در بازی استفاده کنید. بیشترین میزان محبوبیت کالاف دیوتی موبایل از بخش چندنفره آن نشات می‌گیرد که بسیار رقابتی و میزبان نبردهایی به غایت جذاب است. اغلب بازیکنان تازه‌وارد در صورتی که با بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آشنایی نداشته باشند، اغلب برای رسیدن به نتایج دلخواه خود در بخش چندنفره با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

بخوانید  همه چیز درباره کلش آف کلنز | 1gamer

ترفند های طلایی بخش چند نفره بازی Call of Duty Mobile

افراد در هر سن و سالی در این اثر چند نفره و آنلاین وقت می‌گذرانند و اوقات خوشی را سپری می‌کنند. اما اگر قصد دارید در این بازی به یک فرد ماهر تبدیل شوید، باید نکات مختلفی را بدانید. ما در این مقاله قصد داریم ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی کنیم. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر