یوسی پابجی، خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG آسان جم | 1gamer

طبق اطلاعات موسسه تحقیقاتی Sensor Tower مجله خبری یک گیمر PUBG Mobile در سال گذشته تنها 2.7 میلیارد دلار درآمدزایی داشته است. همانطور که گفتیم پابجی موبایل مانند بازی های کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت یک بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت می باشد که 100 بازیکن آنلاین که شما هم جزء آن ها هستید.

  • متاسفانه این مشکل برای اکثر وجود داره و علتش تداخلات اخیر اینترنت در کشور است.
  • از میان سلاح های گرم بی شمار انتخاب کنید و مهارت تیراندازی خود را آزمایش کنید.
  • بازی پابجی موبایل در ابتدا مثل خیلی دیگر از کشورهای جهان در قالب یک نسخه‌ی اصلی جهانی و Global در کشور هند نیز در دسترس قرار گرفته بود.
  • البته اگر بخواهیم خیلی سخت‌گیرانه به این بازی نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم هنوز هم کنترل بازی در گوشی‌های اندرویدی برای کاربران تازه‌کار کمی سخت به نظر می‌رسد.

اگر این گزینه را غیر فعال نکنید، ممکن است تنظیمات گرافیک شما دوباره به حالت قبل بازگردد. بالاترین میزان تنظمیات این بخش را انتخاب کنید تا بازی در روان‌ترین حالت ممکن اجرا شود. Tencent به تازگی اعلام کرده است که تعداد دفعات دانلود بازی PUGB Mobile در سراسر جهان از مرز 1 میلیارد نفر را رد کرده است. البته این رقم شامل سرزمین چین و تعداد دفعات دانلود آن نسخه چینی نمی‌شود.

اخبار و مقالات / نرم افزار و بازی

در این راستا یوسی‌های خریداری‌شده و سایر امکانات بازی‌های مختلف، در کوتاه‌ترین زمان به‌دست کاربران رسانده می‌شود. سیستم هدایت شخصیت‌های درون بازی به خوبی طراحی شده‌اند و تقریباً حرکاتی روان را به گیمر ارائه می‌دهند. بسته به پردازنده و کشش سخت افزار گوشی‌تان خواهید توانست تا میزان گرافیک بازی را کم و زیاد کنید. پابجی برای اجرای بدون مشکل به یک دستگاه با حداقل رم 2 گیگابایت نیاز دارد؛ درصورتی که دستگاه شما از سخت افزار مناسبی برای اجرای آن برخوردار نیست، میتوانید از نسخه بهینه سازی شده پابجی برای دستگاه های ضعیف با نام PUBG MOBILE LITE استفاده کنید.

بخوانید  برندهای مطرح دیزل ژنراتور

بهترین مدل و پرفروشترین مدل های جاروبرقی پارس خزر

همانطور که پیش‌تر گفتیم تنظیمات حساسیت پابجی مهم‌ترین بخش است و ارزش این را دارد که وقت بیشتری برای آن بگذارید. این بخش میزان حساسیت در مواقع شلیک کردن و موارد این چنینی که اصل بازی پابجی هستند را تعیین می‌کند. بنابراین اگر بازیکن حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید این عنوان را بدست آورید از این بخش غافل نشوید.

تصاویر بازی

بازی پابجی موبایل به قدری در بازار کشور هند مورد استقبال چشمگیر مردم قرار گرفت که توانست رکورد جالب و دورانتظاری مثل «نخستین تبلیغ تلویزیونی از یک بازی موبایل» را به اسم خودش به ثبت برساند. بعد از کشور هند، سازندگان به فکر توسعه‌ی یک نسخه‌ی اختصاصی دیگر برای کشور کره پرداختند که نسبت به نسخه‌ی مربوط به بازار کشور هند، در بر دارنده‌ی ویژگی‌های منحصر به فرد متعددی بود که تا حد زیادی گیمپلی بازی را دستخوش تغییر می‌کردند. Pubg mobile توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 که گرافیک خارق العاده ی کنسولی به برای دستگاه های موبایل ایجاد می کند، ساخته شده است. با استفاده از این موتور گرافیکی نسخه موبایل پابجی فرق زیادی با نسخه کامپیوتر آن ندارد. با اجرای اولیه بازی در همان لحظات اول محو گرافیک عالی بازی می شوید و همچنین صداگذاری مهیج و گیم پلی جذابش شما را به وجد خواهد آورد. گیفت کارت ها و یا کارت های هدیه، امکان پرداخت های بین المللی را دارند و یکی از استفاده های آنها میتواند پرداخت های درون برنامه ای بازی ها و یا یا خرید یوسی بازی پابجی باشد.

بخوانید  مقالات کتاب پزشکی انتشارات آثار سبحان متنوع ترین کتب پزشکی | دراگمد

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر