Assassin’s Creed Mirage با نوستالژی شما بازی می کند، حس آزاد را در AC1، AC2 شبیه سازی می کند.


یکی از ارکان اصلی گیم پلی Assassin’s Creed پارکور است. یا حداقل قبل از اینکه با Origins، Odyssey و Valhalla یک گام به عقب برداریم، اینطور بود. هر سه بازی دارای جهان‌های باز بزرگی هستند که ساختمان‌ها اغلب از یکدیگر دور هستند به جای تنظیمات شهری فشرده‌تر و پیچیده‌تر که سری Assassin’s Creed به آن‌ها معروف بود، که به معنای دویدن رایگان از پشت بام به پشت بام است. دیگری بخش مهمی از آن نیست. این بازی ها Assassin’s Creed Mirage به نظر می رسد بازگشتی به ریشه های سریال است، با یک زمین بازی شهری به عنوان یک محیط با پارکور در خط مقدم.

اما این چه سیستم پارکور است؟ طرفداران قدیمی بازی Assassin’s Creed به شما خواهند گفت که این سری در طول سالیان متمادی سیستم‌های رایگان اجرا را به نمایش گذاشته است. هر سیستم معمولاً در چند بازی با تکرارهای جزئی استفاده می شود، قبل از اینکه برای یک بازی کاملاً جدید ریخته شود. به عنوان مثال، هسته سیستم پارکور بازی اصلی تا زمان Revelations مورد استفاده قرار می گرفت و Assassin’s Creed III سیستم اصلی جدیدی را معرفی کرد که تا Rogue در فرنچایز استفاده می شد.

Lecture en cours: Assassin’s Creed Mirage : procédure pas à pas | Ubisoft avant

Dans le cas de Mirage, il semble que ce sera un autre saut, la construction d’un système de parkour qui, même s’il ressemble à ce qui a précédé, est tout nouveau et distinct du reste de la série. “Le système de parkour que nous avons dans Assassin’s Creed Mirage est vraiment à part”, a déclaré le directeur créatif Stéphane Boudon à GameSpot. “Il n’a pas été construit pour reproduire exactement un ancien système – il a été conçu pour reproduire un sentiment, une nostalgie que nous voulions partager avec nos joueurs.”

Boudon précise que le Mirage a été construit « en hommage au premier [Assassin’s Creed] بازی‌ها از همان ابتدا و بنابراین سیستم پارکور آن بیشتر شبیه به بازی‌های اولیه این فرنچایز خواهد بود. با این حال، اگر بخواهید میراژ را پشت سر هم با آن بازی‌های اولیه بازی کنید، می‌توانید بگویید تفاوت.

بودون گفت: “برای ما طبیعی بود، نه تقلید، بلکه الهام گرفتن از آن بازی های اولیه.” سفرهای Altair و Ezio به بسیاری از طرفداران – و بسیاری از توسعه دهندگان در تیم – یادآور اولین هیجانی است که همه ما از آزادی پرسه زدن در نقشه جهانی در مقیاس بزرگ داشتیم. یک شهر.”

به گفته بودون، بازی روی نوستالژی بازیکنان تنها یکی از ارکان اصلی سیستم پارکور میراژ بود. علاوه بر ارج نهادن به میراث Assassin’s Creed، سیستم جدید با در نظر گرفتن سیالیت و راحتی طراحی شده است.

او گفت: «سیالیت در درجه اول با بازسازی انیمیشن های باسیم و سرعت به دست آمد. باسیم سبک و چابک است و ما با آن لاغر شده ایم [idea] برای حفظ حرکت شما می توانید به سرعت به یک مقصد برسید در حالی که طراحی سطح [gives] شما آژانسی هستید که کارآمدترین راه را برای انجام آن پیدا کنید.”

از نظر گیم پلی بازی، Assassin's Creed Mirage با Revelations و Rogue مقایسه شده است.
از نظر گیم پلی بازی، Assassin’s Creed Mirage با Revelations و Rogue مقایسه شده است.

از زمان رونمایی از گیم پلی Mirage در Ubisoft Forward، موضوع سرعت Basim موضوع بحث در میان طرفداران Assassin’s Creed بوده است. گاهی اوقات درک سرعت یک شخصیت فقط با تماشای یک تریلر دشوار است و در حالی که باسیم سریعتر از نگهبانان در تعقیب او به نظر می رسد، تشخیص اینکه آیا او واقعاً هنگام بازی با آن احساس چابکی می کند یا خیر.

بخوانید  فروش بازی God of War از ۲۳ میلیون نسخه فراتر رفت

وقتی خواستم سرعت Basim را با دیگر قهرمانان Assassin’s Creed مقایسه کنم، بودون گفت که یوبی سافت محاسبه نکرده است که کدام یک سریعتر است (حتما باید دوقلوهای فرای باشند، درست است؟). او به من گفت که تیم تلاش می کند تا حداقل باسیم داشته باشد احساس کنید هر چند سریع

بودون گفت: «به طور کلی، ما سرعت پارکور را افزایش داده‌ایم تا بازیکنان هنگام عبور از شهر احساس چابکی و قدرت کنند. آنچه برای ما مهم است این است که با کنترلر در دست چه احساسی دارید، و ما همچنان به تغییر و دستکاری پارکور Assassin’s Creed Mirage ادامه می دهیم تا با حفظ تعادل کنترل، راحتی و سرعت، آن تجربه خاص بازیکن را به ارمغان بیاوریم.

از نظر معنای “آرامش” برای پارکور Mirage، به نظر می رسد که چیزهای جدید زیادی در اینجا وارد می شود. درست مانند Ubisoft Quebec که یک لانچر طناب معرفی کرده است تا بازیکنان را برای سهولت در پارکور در خیابان های عریض لندن در Syndicate معرفی کند. ، Ubisoft Bordeaux ابزارهای جدیدی را به Mirage اضافه می کند تا “بزرگراه پارکور” جدید را بهتر ایجاد کند.

بودون گفت: «آسایش با اضافه شدن بزرگراه‌های پارکور در شهر که لباس‌های سفید نمادین آن را طی می‌کنند، اما همچنین با مکانیک‌های جدیدی مانند طاق چوبی که Basim می‌تواند برای عبور از شکاف‌ها و موانع بزرگ از آن استفاده کند، تضمین می‌شود.

او افزود: «آنچه برای ما ضروری بود این بود که از طراحی سطح بر اساس عمودی بودن برای یافتن حال و هوای اولین بازی‌های AC استفاده کنیم.» مانند آن‌ها، Assassin’s Creed Mirage در شهری متراکم، بغداد می‌گذرد، که واقعاً با تجربه‌ای که ما می‌خواهیم ارائه کنیم، مناسب است. شما فرصت‌های زیادی برای دویدن، پریدن و پنهان شدن روی پشت‌بام‌ها خواهید داشت.

Cette bande-annonce de gameplay étendue d’Ubisoft Forward nous a également fourni notre premier aperçu de la capacité Assassin Focus de Basim, qui lui permet de se téléporter apparemment dans un espace et d’assassiner plusieurs cibles marquées en quelques secondes. Cela ressemble beaucoup à une réinterprétation de la capacité Rush Assassination de Kassandra dans Odyssey ou de la compétence Fear Takedown de Batman dans Arkham Knight.

Assassin’s Creed n’est pas étranger à donner à ses protagonistes des capacités surnaturelles en matière de combat ou de course libre, à commencer par un Eagle Vision omniscient dans le tout premier jeu. (Et qui peut oublier que Connor est capable de se transformer en aigle et de voler sur les toits dans le DLC The Tyranny of King Washington d’Assassin’s Creed III ?) Dans cet esprit, je voulais savoir si Assassin Focus est une capacité surnaturelle et, si c’est le cas , si Basim en a plus.

“Sans rien gâcher, Basim est unique en son genre – c’est un personnage ingénieux avec des capacités extraordinaires”, a déclaré Boudon. “Mais l’Assassin’s Focus est bien plus une représentation de son efficacité et de sa rapidité d’une manière que même la simulation Animus ne peut pas le suivre [rather] از یک قدرت ماوراء طبیعی.”

Assassin’s Creed Mirage قرار است در تاریخ 12 اکتبر برای Xbox Series X|S، Xbox One، PS5، PS4 و PC عرضه شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر