مجموعه جدید Yu-Gi-Oh TCG به تازگی راه اندازی شده است که به Dark Souls و Elden Ring اشاره دارد


مجموعه هسته مورد انتظار Yu-Gi-Oh TCG، Phantom Nightmare، بالاخره امروز منتشر شد. مجموعه جدید بیش از 100 کارت را به TCG طولانی مدت اضافه می کند و کهن الگوی کاملاً جدید کارت “Ashen” را معرفی می کند. اگر به طرز مشکوکی شبیه یک فرنچایز تاریک فانتزی دیگر به نظر می رسد، حق با شماست. طرفداران نیز ادای احترام زیادی را مشاهده کرد به بازی های اکشن-RPG وحشیانه From Software Demon's Souls، Dark Souls و Elden Ring در هنر و داستان این نقشه های جدید. حتی مکانیکی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با استفاده از کارت طلسم Bonfire، کارت‌های Ashen را از عرشه به دست خود منتقل کنید. آن را دریافت کنید؟

ما مطمئناً حال و هوای From Soft را دریافت می کنیم.
ما مطمئناً حال و هوای From Soft را دریافت می کنیم.

بسته های تقویت کننده Phantom Nightmare Yu-Gi-Oh TCG با قیمت 4.49 دلار در هر بسته در دسترس هستند بهترین خرید فروشگاه اینترنتی. هر تقویت کننده با 9 کارت تصادفی از مجموعه جدید همراه است. همچنین می توانید جعبه تقویت کننده غول پیکر Phantom Nightmare Yu-Gi-Oh TCG را با قیمت 90 دلار تهیه کنید. در بهترین خرید. این جعبه شامل 24 بسته 9 کارتی است که در مجموع 216 کارت است. اگر به جعبه تقویت کننده علاقه دارید، ممکن است بخواهید آن را به زودی سفارش دهید، زیرا آخرین مجموعه Yu-Gi-Oh به سرعت در Best Buy فروخته شد.

جعبه و بوسترهای فانتوم کابوس فانتوم Yu-Gi-Oh TCG
جعبه و بوسترهای فانتوم کابوس فانتوم Yu-Gi-Oh TCG

در حالی که بسته های تقویت کننده Phantom Nightmare شما را در مجموعه مجموعه جدید خود شروع می کند، کارت طلسم Bonfire که با کارت جدید Ashen کار می کند در مجموعه قبلی Yu-Gi-Oh TCG، Maze of Millenia معرفی شد. می توانید وارد شوید تقویت کننده های ماز Millenia با بهترین خرید هر کدام 4.49 دلار هر تقویت کننده شامل هفت کارت تصادفی است.

بخوانید  فواید شگفت‌انگیز چروک‌شدن انگشتان درون آب

در کنار بسته‌های جدید Phantom Nightmare، یک بازی Yu-Gi-Oh TCG جدید نیز با آثار هنری Yugi و Kaiba از سری انیمیشن‌ها منتشر شده است. می توانید آن را پس بگیرید در بهترین خرید برای 17 دلار

تحریریه مجله بازی یک گیمر