️ دریچه کولر ️ قیمت خرید سازنده شرکت رحمتی

بعد از مرحله مونتاژ به جهت چربی زدایی و از بین بردن براده های ریز چسبیده به محصول تولیدی، دریچه ها آبکاری شده و داخل کوره قرار داده میشود تا چربی های احتمالی خشک شوند. پس از آبکاری دریچه ها وارد قسمت رنگکاری می شوند و با رنگ پودری الکترواستاتیک سفید رنگ میشوند و مجدد داخل کوره با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار میگیرند تا پخته شوند. شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه هوا ، انواع مختلف دریچه با متریال مختلف را تولید مینماید. همچنین این مدل از دریچه کولر پلاستیکی به صورت مشبک و خطی نیز در اندازه‌های استاندارد و قابل سفارش قابل تهیه خواهد بود. دسته دمپر های دریچه های آهنی بر روی قاب فرم نصب می شود که به کمک آن می توان میزان پرتاب هوا را تنظیم نمود.

دریچه هوای مناسب مناطق مرطوب چیه؟

همچنین رکن اصلی در زمان تولید این محصول حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه در کارخانه می باشد. کارگاه تولیدی محصولات تهویه ی ساختمان، بزرگ و وسیع می باشند. چرا که تولیدکنندگان جهت انبار کردن دریچه کولر با سایزهای استاندارد نیازمند فضای کافی هستند. در برابر رطوبت هیچ آسیبی نمی بیند و حتی نیازی به رنگ کردن ندارد. البته اگر بخواهید، می توانید رنگ آن را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید. این محصول در برابر ضربه مقاوم است اما به پای انواع فلزی نمی رسد.

متخصصین نصب دریچه ی تهران دما همواره در تلاشند تا دریچه کولرهای مشتریان را برای آنان نصب نمایند. تهران دما بخشخرید اینترنتی دریچه کولررا راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و در کوتاهترین زمان کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در این شرکتانواع دریچه کولردر طرح ها، رنگ ها و متریال های متنوع ساخته می شود. انواع دریچه کولر درکانال سازیشرکت تهران دما آرکا تولید و عرضه می شود.

بخوانید  اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ

سیستم حفاظتی

️ دریچه کولر ️ قیمت خرید سازنده شرکت رحمتی

در پایان مدیران فروش تهران دما پس از بررسی درخواست مشتریان بهترین نوع دریچه کولری که نیاز آن ها را تامین کند، به آن ها معرفی می کنند. برخی از مردم هر چند سال یکبار در دکوراسیون داخلی منازل و محیط کار خود تغییر ایجاد می کنند. به همین خاطر در حین تغییر مبلمان و یا نقاشی دیوارها، دریچه کولرهای محیط خود را نیز تعویض می کنند. اما به طور طبیعی و میانگین بهتر است هر 10 سال یکبار دریچه کولرها را تعویض نمائیم. شرکت تهران دما برای تعویض بازسازی دریچه هوای منازل و ادارات و سایر موارد، پیشنهادهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. حشرات می توانند به راحتی از درون دریچه کولر به درون محیط های مسکونی و اداری نفوذ کنند.

معمولا فاصله بین خطوط دریچه خطی بین 10 تا دریچه کولر 12 میلی‌متر می‌باشد. بصورت معمول فاصله کمتر از 10 تا 12 میلی‌متر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله بیشتر از آن نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت آن خواهد شد. خطوطِ تیغه های هوای این دریچه با زاویه ی ۳۰ درجه هوای عبوری از خود را به محیط تزریق می کند،که در اصطلاح به این دریچه، دریچه کولر خطیِ ۳۰ درجه نیز می گویند. از خصوصیاتِ مشخصِ این دریچه کولر این موضوع می باشد که هوا را بازاویه صرفاً به سمت پایین هدایت می کند.

  • برای خرید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید؛ چرا که بسیاری از افراد، محصولات بی کیفیت را در قالب محصولات مطلوب و با قیمت های بالاتر به فروش می رسانند.
  • نمای ظاهری دریچه کولر خطی صفر درجه از خطوط موازی با تیغه های کله قندی کوچک ساخته شده با پروفیل آلومینیوم، تشکیل شده است.
  • برای ایجاد دمایی مناسب در خانه ها و سایر مکان های فیزیکی از دریچه کولر برای تنظیم دما و هوا استفاده می نمایند.
  • این سبک از دزیچه کولرها با توجه به نیاز مشتریان تولید و پخش می گردد.
بخوانید  خرید و قیمت گردنبند مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | hsaatchi

تمام بخش‌های ساخته شده مانند قاب، دمپرها و پره‌های این محصول از جنس ورق روغنی ساخته می‌شوند. هر چه میزان ورق به کار گرفته شده بیشتر باشد و ضخامت بخش‌های دریچه بیشتر باشد، محصول کیفیت بالاتری داشته و میزان لرزش بسیار پایین‌ترین دارد. از جمله عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت این محصول ابعاد آن می باشد.

مشارکت در ساخت