پیشرفت توسعه بازی اسکیت را در ویدیوی گیم پلی جدید به نمایش بگذارید

ویدیوهای اسکیت در اوایل سال جاری به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، اما این اولین باری است که ما یک ویدیوی رسمی از گیم پلی بازی را می بینیم.الکترونیک آرتز هنوز تاریخ انتشار این بازی اسکیت بورد را اعلام نکرده است، اما در حال حاضر می دانیم که این اثر خواهد بود. به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و دارای پرداخت درون برنامه ای خواهد بود. ظاهرا این بازی تا انتشار فاصله زیادی دارد و طرفداران نباید منتظر باشند تا به زودی آن را تجربه کنند.

دانلود فیلم آپارات

طرفداران می توانند پیشرفت توسعه بازی مورد انتظار Electronic Arts Skate را در ویترین توسعه دهندگان جدید تجربه کنند.

اعضای تیم توسعه بیان می کنند که تمام گیم پلی نمایش داده شده در این ویدیو دقیقاً مشابه آنچه قبلا دیده ایم نیست. در این راستا استودیو Full Circle بازخورد طرفداران را در نظر گرفته است تا این بازی نسبتاً به نسخه های قبلی وفادار بماند. نیازی به گفتن نیست که این ویدیو تنها اولین ویدیو از نسخه پیش آلفای اسکیت است. بنابراین نسخه نهایی احتمالاً تفاوت های زیادی با این نسخه خواهد داشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که الکترونیک آرتز و استودیو Full Circle ویدیوی جدیدی را منتشر کرده اند که پیشرفت توسعه بازی مورد انتظار اسکیت اسکیت را نشان می دهد. در این ویدئو کیس پریرئیس ارشد نوآوری بازی، مت درکسونمدیر ارشد انیمیشن، رایان پلکطراح اصلی گیم پلی، ماگالی سن دوبارمدیر هنری مجموعه و الیوت والتونطراح صحنه جزئیات بازی اسکیت را می دهد.

بخوانید  انتشار بسته الحاقی بعدی The Division 2 به تعویق افتاد