چگونه Inkay را در DLC Pokémon Scarlet و Purple به Malamar تبدیل کنیم


Inkay، پوکمون ماهی مرکب کوچک، در بازی Pokémon Scarlet و Purple به عنوان بخشی از DLC Indigo Disc، با روش تکامل گیج کننده خود بازمی گردد. این تاریک/روانی در اصل روی Nintendo 3DS در Pokémon X و Y با یک روش تکامل خاص ظاهر شد. در نسخه 3DS، برای تکامل پوکمون، باید دستی خود را به صورت فیزیکی برگردانید. این روش مشابه روشی است که در نینتندو سوییچ در DLC Pokemon Scarlet و Violet Indigo Disc استفاده شده است، اگرچه چند نکته دیگر نیز وجود دارد.

کجا اینکای را بگیریم

Inkay در نزدیکی سواحل و آب در بیوم ساحلی قرار دارد.
Inkay در نزدیکی سواحل و آب در بیوم ساحلی قرار دارد.

Inkay را می‌توان در بخش بیوم ساحلی Terarium یافت، که بخش شمال شرقی منطقه جدید Indigo Disc DLC است. اگرچه آنها تقریباً در هر نقطه از این منطقه ظاهر می شوند، بهترین مکان برای دیدن آنها در سواحل یا خود آب است.

چگونه Inkay را به Malamar تبدیل کنیم

اگر سوئیچ خود را وارونه نگه دارید، Inkay به Malamar تبدیل می شود.
اگر سوئیچ خود را وارونه نگه دارید، Inkay به Malamar تبدیل می شود.

برای تبدیل Inkay به Malamar، Inkay باید حداقل در سطح 30 باشد، اما هر چیزی که در طبیعت یافت می شود باید بالاتر از سطح 50 باشد. از آنجا، شما باید Inkay را ارتقا دهید تا آنها را تکامل دهید، اما تعداد کمی وجود دارد. پارامترهای خاص Inkay باید بعد از مبارزه سطح خود را افزایش دهد، نه با آب نبات EXP. می توانید از آب نبات استفاده کنید تا Inkay را به سطح بالا نزدیک کنید، اما آخرین بیت EXP باید از نبرد با یک مربی یا پوکمون وحشی باشد. اگرچه اینکای نیازی به مبارزه ندارد.

مهمتر از همه، نینتندو سوییچ شما باید به شکل قابل حمل باشد و زمانی که Inkay آن را به سطح بعدی می برد، وارونه نگه داشته شود. هیچ کنترلر خارجی را نمی توان روشن کرد، فقط Joy-Cons به نینتندو سوییچ متصل است. EXP به سرعت در پوکمون اسکارلت و بنفش توزیع می‌شود، بنابراین بهترین کار این است که به محض اینکه دیدید HP Pokemon دشمن به صفر می‌رسد، سوییچ خود را بچرخانید و آن را تا زمانی که Inkay شروع به تکامل به سمت Malamar کند، نگه دارید. اگر شوت خود را از دست دادید، باید در حین تکرار روش، سطح Inkay را دوباره افزایش دهید.

بخوانید  Meilleur Honkai : construction, compétences et compositions d'équipe de Star Rail Hanya

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر