پیش‌نمایش کیت مدل جدید ولورین لگو از کارتون آینده X-Men 97


لگو به تازگی کیت مدل جدیدی از دستکش نمادین Wolverine را معرفی کرده است. این کیت بر اساس لباس ولورین از سری آتی دیزنی پلاس، مردان ایکس 97 ساخته شده است، که در نهایت جهش یافته ها را به دنیای سینمایی مارول می آورد و در عین حال به ایکس من: سری انیمیشن دهه 1990 بازمی گردد.

شرحی ارائه نشده است

کیت 596 تکه شامل انگشتان متحرک و پنجه های آدامانتیومی دراز و همچنین یک پایه نمایشگر با کارت توصیفی است. مدل تمام شده 14.5 اینچ ارتفاع دارد.

مدل دستکش Lego Wolverine در 1 آگوست عرضه می شود، اما شما می توانید این کیت را به قیمت 70 دلار در Target پیش خرید کنید یا فروشگاه آنلاین رسمی لگو.

این لگو نه تنها راهی عالی برای نشان دادن عشق شما به یکی از جالب‌ترین قهرمانان مارول است، بلکه بسته‌بندی آن نیز به ما نگاهی اجمالی به ظاهر این جهش یافته نمادین در سری آینده X-Men 97 می‌دهد.

شرحی ارائه نشده است

جعبه، ولورین را نشان می‌دهد که لباس کلاسیک زرد و آبی و ماسک زاویه‌دار مشکی بر تن دارد، درست مانند آنچه در سریال مردان ایکس دهه 90: انیمیشن بر تن کرده بود – تایید می‌کند که این در واقع احیای کامل کارتون محبوب دهه 90 است. حتما بررسی کنید. برای نگاهی دقیق تر به کیت مدل و ظاهر ولورین، تصاویر را در وب سایت تارگت و لگو منتشر کنید.

فصل اول X-Men ’97 قرار است اواخر سال 2023 در دیزنی پلاس پخش شود و فصل دوم آن در حال ساخت است. همراه با ولورین، دیگر جهش‌یافته‌های مورد علاقه طرفداران مانند Cyclops، Rogue و Beast تایید شده‌اند.

بخوانید  Diablo 4 هفته آینده روش جدیدی برای بازی با دستکش اضافه می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر