نویسنده Dune فیلمنامه راز فضایی جدید دنیس ویلنوو را نوشته است


اریک راث، نویسنده قاتلان ماه گل، می گوید که برای دنیس ویلنوو راز فضایی جدیدی نوشته است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از فیلم احتمالی بعدی دنیس ویلنوو منتشر شده است. اریک راث، نویسنده Killers of the Flower Moon، که پیش از این در فیلم Dune با کارگردان کار می کرد، اخیرا فاش کرد که فیلمنامه ای را برای یک معمای فضایی برای دنیس ویلنوو نوشته است. راث در طول مصاحبه با A Script Apart چیز زیادی فاش نکرد و فقط گفت که مطمئن نیست چه اتفاقی برای پروژه خواهد افتاد، اما فیلمنامه درباره فضا و زمان است و فیلم احساس تنهایی زیادی دارد.

راث گفت: «من فیلمنامه ای برای دنیس ویلنوو نوشتم. ما خواهیم دید که در پایان چه اتفاقی می افتد، اما خط داستانی درباره مکان و زمان، تنهایی شدید و جاودانگی است. راث در ایمیلی به World of Reel مشخص نکرد که آیا فیلمنامه اقتباسی از رمان آرتور سی کلارک، قرار ملاقات با راما است، که طبق گزارش ها ویلنوو قبلاً در زمان نامشخصی آن را تولید می کرد.

اریک راث

راث در پاسخ تنها گفت: “این عنوان فعلاً باید یک ستاره تاریک و ناشناخته باقی بماند. کافی است بگویم در 78 سالگی سعی می کنم پاسخ سوالاتی را بیابم که بی پاسخ مانده اند.” خبر تولید قرار ملاقات با راما اولین بار در آذر 1400 منتشر شد، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. رمان «ملاقات با راما» در سال 1973 منتشر شد که سرآغاز مجموعه 4 جلدی رمان بود. وقایع این رمان در سال 2130 رخ می دهد، زمانی که راما یک کشتی استوانه ای غول پیکر است که با سرعتی سرگیجه آور حول محور خود می چرخد ​​و وارد منظومه شمسی شده است.

بخوانید  نحوه یافتن گفتگوی مخفی Nezarec در Neomuna در Destiny 2: Lightfall

این رمان تخیلی گروهی از کاوشگران انسانی را دنبال می کند که سعی می کنند کنترل این کشتی را به دست بگیرند. دنیس ویلنوو کارگردان این اثر فیلم دشمن، فیلم زندانیان، فیلم سیکاریو، فیلم ورود، فیلم Blade Runner 2049 و فیلم Dune، او در حال حاضر کارگردانی فیلم Dune Part 2 را بر عهده دارد که در تاریخ 1 مارس 2024 (11 مارس 1402) اکران خواهد شد. . با این حال، مشخص نیست که فیلم بعدی ویلنوو کارگردانی خواهد کرد.

دنیس ویلنوو و تیموتی شالامه در پشت صحنه فیلم Dune

ویلنوو قصد دارد تا Dune 3 را بر اساس رمان Dune Messiah تولید و منتشر کند تا سه گانه Dune را تکمیل کند. با این حال او بارها گفته است که پس از پایان کارش با دنیای تپه، می خواست به سمت کارهای کوچکتر برود و کمی از فیلمسازی در مقیاس بزرگ فاصله بگیرد. اریک راث که برای نوشتن فیلمنامه فارست گامپ برنده جایزه اسکار شد، با فیلم قاتلان ماه گل نیز شانس خوبی در فصل جوایز دارد. او به تازگی فیلمنامه فیلم اینجا به کارگردانی رابرت زمکیس را نوشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر