زک اسنایدر “Too Much Fortnite” را بازی می کند و تا ساعت 3 صبح بیدار می ماند.



وقتی زک اسنایدر فیلم‌هایی مانند ارتش مردگان یا ماه شورشی را کارگردانی نمی‌کند، زک اسنایدر مانند بقیه ما از بازی‌های ویدیویی لذت می‌برد. به ویژه، او تمایل زیادی به Fortnite دارد.

در واقع، اسنایدر – که به خاطر کارگردانی 300 و Man of Steel نیز شناخته می شود – فاش کرد سیمی که همسرش سعی کرد او را متقاعد کند که به جای بازی بتل رویال، سفال بسازد. او گفت: “بله، من بیش از حد فورتنایت بازی می کردم. در واقع در فورتنایت بسیار خوب هستم.” “اما می دانید، ساعت 3 بامداد نیز بود، و همسرم می گفت: “آیا به طور جدی در حال بازی Fortnite در ساعت 3 بامداد در برابر کودکان 12 ساله هستید؟”

در حال پخش: تریلر Fortnite Chapter 4: Season AND Gameplay

اگرچه اسنایدر نام خود را در بازی به اشتراک نمی‌گذارد، اما می‌گوید پوسته مورد علاقه‌اش در Fortnite آقای میزیکس است. این شخصیت برگرفته از سریال Rick and Morty از Adult Swim است، سریالی که اسنایدر قبلاً برای تبدیل شدن به یک فیلم تلاش کرده است. او گفت: «اگر توسط میسیکس کشته می‌شوید، ممکن است زک اسنایدر باشد.

در اوایل سال جاری، اسنایدر همچنین علاقه خود را به اقتباس از دو فرنچایز اصلی بازی های ویدیویی برای فیلم ابراز کرد: Halo و Gears of War. مشخصاً Halo یک سریال در Showtime دارد، در حالی که نتفلیکس در حال کار بر روی یک فیلم Gears of War با توسعه دهنده The Coalition است.

اما بعدی برای اسنایدر Rebel Moon – Chapter One: Child of Fire است. تریلر جدیدی که در اوایل ماه جاری برای فیلم نتفلیکس منتشر شد، انواع اکشن با شمشیرهای لیزری، سفینه های فضایی و موجودات عجیب و غریب را به نمایش گذاشت. قرار است در 22 دسامبر در سرویس استریم پخش شود.

در همین حال، Fortnite میزبان یک رویداد بیگ بنگ در 2 دسامبر است که صحنه را برای فصل 5 آماده می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  XDefiant را می توان از قبل بارگذاری کرد، مشخصات رایانه شخصی فاش شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر