راهنمای Destiny 2 Starcat – از کجا می توان هر مجموعه را در فصل آرزو پیدا کرد


Season of Wishes بازیکنان Destiny 2 را برای اولین بار از قبل از عرضه The Witch Queen به شهر رویاها بازمی گرداند و برخی از عناصر اصلی گسترش Forsaken را احیا می کند. یکی از این چیزها تلاش برای یافتن بچه گربه های کیهانی است که در شهر رویاها پنهان شده اند. به نظر می‌رسد که هر هفته در طول فصل آرزوها، استارکت‌های جدیدی در شهر ظاهر می‌شوند و از شما می‌خواهند که آنها را برای باز کردن قفل Triumphs و کسب جوایز خاص دنبال کنید.

تعیین مکان همه Starcats برای تکمیل Wishbearer Sigil ضروری است و همچنین Wyrmguard Shell را برای روح شما به ارمغان می آورد.

شرحی ارائه نشده است

اینجا جایی است که می توانید ستاره گربه های پنهان شده در شهر رویاها را در طول فصل آرزو پیدا کنید.

هفته 1

Starcat کور خوب

شرحی ارائه نشده است

برای یافتن اولین Starcat به چاه نابینایان بروید. شرح موقعیت مکانی او به شما می گوید که او در نزدیکی “در” منتظر است، بنابراین وقتی رسیدید به طرف دیگر شفت کور بروید – می خواهید از پله ها بالا بروید تا به پشت اتاق بروید، جایی که من معمولاً با آن مبارزه خواهم کرد. رئیسان

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

در آنجا یک در بزرگ گرد را خواهید دید که گربه در کنار آن روی زمین نشسته است.

استارکت باغ فراوانی

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

برای دریافت دومین Starcat، باید فعالیت فصلی Riven’s Lair را انجام دهید و به منطقه ای به نام “باغ فراوانی” بروید. همانطور که توضیحات Triumph می گوید، شما به دنبال گربه ای هستید که “دوست دارد از یک مکان قدرتمند به پایین نگاه کند.” اما برای رسیدن به آنجا، باید مسیر خاصی را از طریق فعالیت طی کنید.

بخوانید  لکس لوتور برای فیلم Superman: Legacy انتخاب شده است
شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

هنگامی که Riven’s Lair را راه اندازی می کنید، سه پورتال را خواهید دید. یکی از این پورتال ها زمانی که روی صفحات نزدیک راه می روید به صورت تصادفی باز می شود و این پورتال برخوردهایی را که در طول دویدن از لانه ریون می بینید مشخص می کند. شما می خواهید که سمت چپ ترین پورتال باز شود تا با باغ فراوانی مواجه شوید.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

وقتی این صخره را درست قبل از پله ها دیدید، به چپ بپیچید و به لبه صخره نگاه کنید.

بازی کنید تا به باغ فراوانی برسید، که منطقه‌ای در فضای باز با درختان و صخره‌هایی است که در طرفین آن قرار دارند. به سمت باروهای برافراشته در انتهای منطقه بروید، جایی که غول فاسد در کنار گروهی از وکس ظاهر می شود. به سمت چپ منطقه بروید، جایی که یک صخره به پرتگاه سقوط می کند. گربه روی یک طاقچه، درست زیر خط دید شما آویزان است.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر