این مجموعه کتاب هنری کلکسیونی عالی Final Fantasy در آمازون 70 دلار تخفیف دارد


مجموعه جعبه‌ای The Sky: The Art of Final Fantasy نزدیک به چهار دهه از آثار هنری باشکوه طراح و تصویرگر افسانه‌ای یوشیتاکا آمانو را جشن می‌گیرد. این مجموعه کتاب هنری نسخه کلکسیونی ماه گذشته با قیمت خرده فروشی 200 دلار منتشر شد، اما طرفداران فاینال فانتزی می توانند در آمازون صرفه جویی زیادی کنند. The Sky: The Art of Final Fantasy با قیمت 130.30 دلار در آمازون به فروش می رسد. قبلاً با قیمت حدود 144 دلار به فروش می رسید، اما آمازون 10٪ تخفیف اضافی را در صورت کلیک بر روی جعبه کوپن زیر قیمت ارائه می دهد. نکته اضافی: شما همچنین می توانید 50 درصد در Final Fantasy 16 برای PS5 صرفه جویی کنید در آمازون آمانو لوگوی عنوان را برای آخرین مورد از سری طولانی مدت طراحی کرد.

آسمان: هنر فاینال فانتزی
آسمان: هنر فاینال فانتزی

این نسخه دوم The Sky: The Art of Final Fantasy است که در ابتدا در اواسط دهه 2010 در تعداد محدود منتشر شد. این مجموعه جدید شامل سه کتاب اصلی در قالب جلد سخت است و بر روی کار آمانو از طریق 10 کتاب اصلی Final Fantasy تمرکز دارد. همچنین با یک فلیپ بوک جدید از دو انیمیشن فاینال فانتزی متفاوت ساخته شده توسط آمانو و دو آیتم یادگاری، یک جوهر نقره ای چاپ Final Fantasy بر روی استات شفاف و دو کارت پستال فاینال فانتزی بزرگ ارائه می شود.

در نهایت، این مجموعه با کتاب همه چیز درباره یوشیتاکا آمانو با جلد نرم همراه است که شامل مصاحبه با این هنرمند، کتابشناسی، راهنمای مینیاتوری آسمان و ده ها عکس از آمانو در استودیوهایش در نیویورک و توکیو است.

بخوانید  احتمال حضور Peacemaker در Mortal Kombat 12

این مجموعه در یک جعبه پارچه‌ای مجلل با درب لولایی و یک روبان نقره‌ای در داخل بسته‌بندی می‌شود تا محتویات داخلی را بلند کند. اگر با کار او آشنا باشید، می‌دانید که ارائه کاملاً با حساسیت‌های هنری او مطابقت دارد، زیرا تصاویر Final Fantasy او تکنیک‌های آبرنگ و مداد ظریف را با طرح‌های چشمگیر ترکیب می‌کند که به تعیین جهت هنری هر بازی کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید هنگام ورق زدن این کتاب‌ها، Final Fantasy را به صورت صوتی جشن بگیرید، همچنین می توانید موسیقی متن فیلم Final Fantasy 16 را با قیمت 100 دلار در آمازون دریافت کنید.. این مجموعه هشت دیسکی به همان اندازه که به نظر می رسد خوب به نظر می رسد، زیرا در یک جعبه مخصوص حاوی طرح های آمانو برای ایکون های قدرتمند بازی بسته بندی شده است. همچنین می توانید به صورت رسمی از قبل سفارش دهید. کتاب هنری فاینال فانتزی 16 و مجموعه پوستر در آمازون

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر