احتمال حضور Peacemaker در Mortal Kombat 12

نظرت چیه عزیزم؟ آیا با شخصیت های معرفی شده در این بازی موافق هستید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

گویا جز کوردن، روزنامه‌نگار صنعت بازی‌های ویدیویی، در تاپیک‌های جدید خود به حضور شخصیت Peacemaker در Mortal Kombat 12 اشاره کرد.

سریال مورد بحث مدت هاست که از شخصیت های مهمان متفاوتی از IP های دیگر استفاده می کند. ظاهرا این اتفاق در نسخه بعدی مورتال کمبت خواهد افتاد. با توجه به نظرات جدید Jaz Corden گزارشگر صنعت بازی های ویدیویی در شبکه اجتماعی توییتر، به نظر می رسد دو شخصیت Peacemaker از DC و Homelander از سریال The Boys که تا کنون سه فصل از پخش آن می گذرد، می توانند به عنوان مهمان حضور داشته باشند. شخصیت های Mortal Kombat 12. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دو شخصیت به صورت DLC در دسترس خواهند بود یا خیر.

مبارزه مرگبار

همانطور که احتمالا می دانید، دوستان یک گیمر، WB Games اوایل امسال تایید کردند که Mortal Kombat 12 توسط Netherworld در حال توسعه است و امسال در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، این اثر رزمی به صورت عمومی ارائه نشده است. چندی پیش، سازندگان این بازی بار دیگر با یک ویدیوی کوتاه به اثر مورد نظر اشاره کردند.

در نهایت باید گفت که در ماه های اخیر شایعات زیادی مبنی بر معرفی این بازی مبارزه ای در ماه می منتشر شده است. از سوی دیگر، ظاهرا رویداد PlayStation Showcase در پایان این ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس، اطلاعات بیشتری در مورد این اثر مورد انتظار ممکن است در آینده نزدیک در دسترس قرار گیرد.

بخوانید  Final Fantasy 16 با موتور Luminous یا Unreal Engine ساخته نشده است

ویدیوی مورد بحث امکان معرفی رسمی آخرین نسخه این مجموعه را در آینده نزدیک بسیار افزایش داده است. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی به نظر می رسد قبل از معرفی رسمی Mortal Kombat 12 اطلاعاتی از لیست شخصیت های این اثر به بیرون درز کرده است.