لکس لوتور برای فیلم Superman: Legacy انتخاب شده است


سرانجام برادران وارنر و جیمز گان نقش لکس لوتور در فیلم میراث سوپرمن را انتخاب کرده و رسما اعلام کردند.

مقاله مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش لوکس لوتور در فیلم Superman: Legacy تایید شد. ددلاین گزارش داد که نیکلاس هولت، بازیگر سریال‌های مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، مکس دیوانه: جاده خشم و بزرگ، در نهایت برای بازی در نقش لکس لوتر در فیلم میراث سوپرمن انتخاب شد. بدون توجه به این موضوع، جیمز گان هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده است، اما ظاهرا هولت اکنون برای حضور در این فیلم قرارداد امضا کرده و رسماً شرور اصلی فیلم جدید سوپرمن است.

نیکلاس هولت با کت و شلوار مشکی و پاپیون

فیلم The Superman: Legacy قرار است ریبوت شخصیت سوپرمن باشد، شروع فصل اول دنیای سینمایی جدید دی سی به نام خدایان و هیولاها. پیش از این بازیگرانی چون جین هکمن در فیلم های سوپرمن کریستوفر ریو، کوین اسپیسی در فیلم بازگشت سوپرمن و جسی آیزنبرگ در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League نقش لکس لوتر را در سینما بازی کرده بودند.

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، آنتونی کریگان در نقش رکس میسون با نام مستعار متامورفو، ادی گاتاگی در نقش مستر وحشتناک و ماریا گابریلا در نقش آنجللاکا مهندس) یکی از بازیگرانی است که در فیلم Superman: Legacy حضور خواهد داشت.

فیلم سوپرمن: میراث برای اکران در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) برنامه ریزی شده است. جیمز گان، کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار و همچنین رئیس استودیو دی سی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سوپرمن را بر عهده دارد.

بخوانید  الکترونیک آرتز لوگوی موتور فراست بایت را تغییر داد
تحریریه مجله بازی یک گیمر