الکترونیک آرتز لوگوی موتور فراست بایت را تغییر داد


الکترونیک آرتز لوگو موتور بازی Frostbite را برای نمایش اهداف جدید تغییر داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است لوگو و برند موتور بازی سازی فراست بایت را به روز کند. لوگوی این موتور اکنون به جای چندین ردیف از قطعات کریستالی به یک دست صاف و مشخص تر تبدیل شده است. EA معتقد است که لوگوی جدید علاوه بر نشان دادن شعار قبلی “کاوش، تکامل و استفاده از فناوری اختصاصی برای استودیوهای تابعه”، اکنون شعار “یک پلت فرم نوآوری مشارکتی” را نیز نشان می دهد.

الکترونیک آرتز در ادامه دلیل تغییر برند و لوگوی موتور فراست بایت را توضیح داد: «این اقدام نشان دهنده تمرکز مجدد بر تقویت تعامل تیم ها و توسعه دهندگان ما است. «در طول سال‌ها، دست در دست تیم‌های بازی‌سازی EA در سراسر جهان، کار کرده‌ایم تا شیوه‌های بازی‌سازی یکدیگر را درک کنیم و تغییرات مثبتی را در فناوری‌های خود اعمال کنیم، به گونه‌ای که انعطاف‌پذیری بیشتری برای نوآوری و بهتر ارائه کنیم. تجربه کاربری برای توسعه دهندگان

الکترونیک آرتز با بهبود Frostbite می خواهد این موتور بهترین انتخاب برای تیم های سازنده بازی خود باشد.

الکترونیک آرتز تایید کرده است که با توسعه موتور Frostbite با هدف یکپارچه سازی و تقویت همکاری تیم های تخصصی توسعه بازی خود، توسعه دهندگان می توانند از موتورهای دیگر برای ساخت بازی های خود استفاده کنند. برای مثال، Unreal Engine برای ساخت سری Star Wars Jedi و Mass Effect آتی استفاده شد. با این حال، الکترونیک آرتز قصد دارد تا Frostbite را تا جایی بهبود بخشد که به اولین انتخاب تیم های سازنده بازی خود تبدیل شود.

بخوانید  GTA Online - چگونه تروربایت و لپ تاپ را دریافت کنیم

از آنجایی که Frostbite برای اولین بار برای ساخت سری بازی های Battlefield استفاده شد، لوگوی این موتور به عنوان یادآوری تخریب پذیری جزئیات سری شکسته شد. اکنون لوگوی جدید با تاکید بر مشارکت و اتحاد توسعه دهندگان EA برای ترویج Frostbite و رسیدن به این هدف طراحی شده است.

لوگوی جدید موتور بازی Frostbite

لوگوی جدید موتور فراست بایت

الکترونیک آرتز ادامه می دهد: “طراحی جدید ما که از لایه های متوالی و روی هم قرار گرفته است، نشان می دهد که چگونه تیم های ما به یکدیگر کمک می کنند تا نقاط قوت خود را تقویت کنند تا در نهایت به نقطه عطفی برسند که هرگز به تنهایی امکان پذیر نبود. هر لایه نشان‌دهنده بخشی از فناوری‌های Frostbite است که هم نوآورانه است و هم مبنایی را برای لایه بالایی (فناوری) تشکیل می‌دهد تا در نهایت به یک موجودیت منسجم تبدیل شود. علاوه بر این، انتخاب لبه‌های صاف‌تر و طراحی نرم‌تر برای این لوگو نشان می‌دهد که الکترونیک آرتز متعهد به اصلاح مشکلات موتور خود است.

Dragon Age: Dreadwolf جدیدترین بازی Electronic Arts است که با موتور Frostbite ساخته شده است و جزئیات بیشتر در تابستان 2024 در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر