گروه استودیو و ناتی داگ مشغول کار بر روی یک بازی اعلام نشده بودند


پروفایل لینکدین یک انیماتور نشان می‌دهد که Naughty Dog و Studio Band در پروژه‌ای فاش نشده با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

پروفایل لینکدین آدام لاوسون نشان می دهد که این انیماتور ارشد گیم پلی مدتی روی پروژه مشترک The Last of Us و استودیو Uncharted Naughty Dog و Days Gone و استودیو Siphon Filter Bend کار کرده است. این انیماتور اکنون در استودیو Archetype که توسط اعضای سابق Bioware تأسیس شده است، کار می کند.

اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد پروژه مشترک استودیو Naughty Dog و Band وجود ندارد، اما طرفداران نظرات متفاوتی در مورد آن دارند. برخی از گیمرها بر این باورند که پروژه مورد بحث دنباله ای بر Days Gone یا نسخه جدیدی از Siphon Filter است، اما مدت ها پیش گزارش شده بود که سونی به دلیل عملکرد ضعیف Days Gone با ساخت دنباله آن موافقت نکرده است. همچنین حدود پانزده سال است که خبری از جمع آوری سیفون فیلتر نیست و احتمال تولد دوباره آن بسیار کم است.

با این حال، برخی از طرفداران معتقدند که Bend Studio با استودیو Naughty Dog برای ساخت بازی The Last of Us Online که اخیراً لغو شده است، همکاری کرده است. علاوه بر این، برخی از گیمرها مشکوک هستند که این دو استودیو شروع به همکاری برای توسعه نسخه جدیدی از سری Uncharted کرده اند.

چندی پیش تایید شد که بازی داستانی تک نفره Naughty Dog وارد فاز تولید شده است. سال گذشته همچنین اعلام شد که Band Studio شروع به ایجاد IP جدید بر اساس سیستم های جهان باز Days Gone کرده است.

بخوانید  بهترین معاملات بازی و فناوری در Target این هفته
تحریریه مجله بازی یک گیمر