بازی زنده ماندن زامبی Nakwon: Last Paradise هفته آینده تست خواهد شد



Dave The Diver یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های موفقیت‌آمیز بازی‌های مستقل در سال 2023 در نظر گرفته می‌شود و اکنون Mintroket، تیم سازنده بازی‌های شبیه‌سازی مدیریت و ماهیگیری هنری پیکسل، توجه خود را به یک بازی معطوف کرده است. بسیار پروژه متفاوت: بازی سوم شخص PvPvE زامبی مخفیانه بقا در رگ DayZ. Nakwon: Last Paradise که قبلاً در ماه سپتامبر معرفی شده بود، درهای خود را به روی بازیکنان برای تست بازی قبل از آلفا باز می کند که از 29 نوامبر شروع می شود و در 3 دسامبر به پایان می رسد.

در Nakwon: Last Paradise، بازیکنان باید از نسخه پسا آخرالزمانی سئول، کره جنوبی جان سالم به در ببرند، که به این معنی است که تعداد کمی اسلحه در دسترس خواهد بود. در عوض، آنها باید از مخفی کاری، هوش و در صورت عدم موفقیت، از سلاح های غوغا استفاده کنند. این بازی در یک محیط PvPvE بازی خواهد شد، که به نظر می رسد قصد دارد همان عنصر اتحاد ناخوشایند بازی مانند DayZ را به آن بدهد، جایی که هر بازیکن انسانی که با آن روبرو می شوید می تواند دوست یا دشمن باشد. همراه با اخبار پلی تست، در اینجا این ویدیوی گیم پلی 20 دقیقه ای است که گیم پلی در حال انجام را نشان می دهد.

در حال پخش: NAKWON: LAST PARADISE – تریلر رسمی بازی

این بازی همچنین دارای یک حلقه گیم پلی واکشی است که شبیه چیزی مانند Escape from Tarkov، Call of Duty’s DMZ یا Vigor است، جایی که آنها با بازیکنان دیگر وارد شهر می شوند، تا جایی که می توانند غارت می کنند، سپس سعی می کنند با غارت خود فرار کنند. – و زندگی آنها

بخوانید  پدرو پاسکال از تنوع و بازیگری فراگیر در صنعت سرگرمی حمایت می کند

Mintroket می‌گوید که این اولین تست بازی قبل از آلفا از طریق وب‌سایت بازی در دسترس خواهد بود. بخار و برای هر کسی که بخواهد ثبت نام کند رایگان خواهد بود، بدون محدودیت در تعداد بازیکنانی که می توانند بازی کنند. آزمایشات بیشتری نیز در نظر گرفته شده است، اگرچه جزئیات بیشتری در این مورد در حال حاضر در دسترس نیست. از بازیکنانی که می خواهند نظر خود را بیان کنند یا بازی را با دقت بیشتری دنبال کنند نیز دعوت می شوند به این بازی بپیوندند سرور Nakwon Discord. در حال حاضر، تنها رایانه شخصی به عنوان پلتفرم برای Nakwon معرفی شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر