پدرو پاسکال از تنوع و بازیگری فراگیر در صنعت سرگرمی حمایت می کند

در طول مصاحبه، پاسکال در مورد اهمیت انتخاب بازیگران کور و نیاز به انتخاب بازیگر بر اساس استعداد و تناسب آنها برای یک نقش به جای محدود کردن شخصیت ها به هویت های نژادی صحبت کرد. او اعتقاد خود را ابراز کرد که پذیرش انتخاب‌های بازیگری با ذهن باز می‌تواند منجر به تغییرات مثبت و افزایش نمایندگی شود. حمایت پاسکال از تنوع زمانی طنین‌انداز می‌شود که او اشاره کرد: “مردم از این چیزها خیلی عصبانی هستند، اما چه کسی اهمیت می‌دهد؟ زیرا جالب‌ترین راه برای حرکت دادن سوزن این است که در مورد ریخته‌گری از هر نظر باز باشیم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در مصاحبه اخیر دیگری با ضرب الاجل، بلا رمزی و پاسکال درباره تجربیات خود در مورد کار در The Last of Us صحبت کردند. رمزی که نقش الی را بازی می کند، صادقانه افکار خود را در مورد ستاره شدن به اشتراک گذاشت، در حالی که پاسکال هیجان خود را برای پویایی در حال تغییر فصل ابراز کرد.

پدرو پاسکال، که برای نقش‌هایش در فیلم‌های The Last of Us و The Unbearable Weight of Massive Talent شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای اخیر دیدگاه‌های خود را درباره تنوع و انتخاب بازیگران فراگیر به اشتراک گذاشت. نظرات پاسکال به تنوع اهمیت بازنمایی را روشن کنید و کلیشه های نژادی را در صنعت سرگرمی از بین ببرید.

بخوانید  The Last Of Us Season 2: پنجره انتشار، بازیگران و هر آنچه که تاکنون می دانیم

پاسکال علاوه بر حمایت از انتخاب بازیگران فراگیر، نقش خود را به عنوان یک الگوی نقش بالقوه برای جوانان لاتین تبار، افراد LGBTQ و بازیگران مشتاق تصدیق کرد. او تمایل خود را برای انجام مأموریت های خود ابراز کرد و تأثیر عمیقی که می تواند در الهام بخشیدن به دیگران داشته باشد را تشخیص داد. فروتنی و فداکاری پاسکال زمانی مشهود بود که او گفت: “اگر این موضوع برای الهام بخشیدن به شخص دیگری باشد… شاید این عنصری باشد که من نمی خواهم. تشخیص دهم. ممکن است باعث شود قلبم کمی منفجر شود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر