در برخی از جدیدترین و بهترین بازی های Capcom برای رایانه شخصی صرفه جویی زیادی کنید



مجموعه ای از بازی های Capcom و بسته های DLC در حال حاضر در Fanatical به فروش می رسند و برخی از عناوین رایانه های شخصی تا 86 درصد تخفیف دارند.

بسیاری از آخرین نسخه های Capcom در فروش گنجانده شده اند. می توانید نسخه های Steam را بگیرید استریت فایتر 6 فقط 51 دلار (معمولا 60 دلار)، بازی Resident Evil 4 برای 51 دلار (معمولا 60 دلار)، و Devil May Cry 5: Deluxe Edition برای 16.79 دلار (40 دلار بود)، به علاوه چندین ورودی دیگر از هر یک از این سری ها. به ویژه، resident evil 2 deluxe edition فقط 11 دلار (معمولا 50 دلار) است، و مجموعه HD The Devil May Cry 8.69 دلار است (معمولا 30 دلار)

نسخه PC از ظهور شکارچی هیولا همچنین به 16.79 دلار (معمولاً 40 دلار) کاهش یافته است پسوند آفتابگیر برای 25.59 دلار (معمولاً 40 دلار). و طرفداران می توانند کتابخانه Steam خود را با چندین مجموعه تخفیف دار مانند این گسترش دهند Mega Man Zero/ZX Legacy Collection برای 13.19 دلار (به جای 30 دلار)، فینیکس رایت: سه گانه وکیل آس برای 12.59 دلار (معمولا 30 دلار)، یا مجموعه نبرد کپکام برای 14.79 دلار (معمولاً 40 دلار).

ده ها عنوان قدیمی تر مانند جزم اژدها: دارت اریسن واکر، و Okami HD همچنین به همراه بسیاری دیگر از بازی های مبارزه ای، بازی های اکشن و نقش آفرینی کپکام به فروش می رسند. لیست زیر را برای برخی از معاملات مورد علاقه ما بررسی کنید، یا برای دیدن لیست کامل به Fanatical بروید. این تخفیف‌ها فقط تا 2 ژوئیه در دسترس خواهند بود، بنابراین تا زمانی که هنوز در دسترس هستند، حتماً مواردی را که نظر شما را جلب می‌کنند، انتخاب کنید.

بخوانید  صرافی کیف پول من: دروازه ای به دنیای ثروت دیجیتال

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

فروش متعصب کپکام

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر