نحوه یافتن گفتگوی مخفی Nezarec در Neomuna در Destiny 2: Lightfall


هنگام کاوش در Neomuna در Destiny 2: Lightfall، ممکن است با صداهای خفه‌ای مواجه شوید که زیرنویس‌های بازی از آن به عنوان «نجواهای نامفهوم» یاد می‌کنند. در پایگاه خبری Destiny Loreیکی از بازیکنان به اشتراک گذاشت که تجهیزات مربوط به Nezarec – Nezarec’s Whisper Glaive نیز کار می کند – این زمزمه ها را به گفتگوی واضح تبدیل می کند.

نام Nezarec برای مدت طولانی در Destiny وجود داشته است، اما اشاره‌های اخیر به این شخصیت از Season of Plunder به سختی فراموش می‌شود. Season of Plunder همچنین نشان داد که Nezarec با هرم ماه در ماه مرتبط است و اکنون مردم Neomuna در CloudArk در حال دیدن کابوس هستند. علاوه بر این، نام Tormentor در کمپین Lightfall به Nezarec اشاره می کند. جریان هایپرنت صدای او را به اشتراک می گذارد، بنابراین می دانید که آن زمزمه های دیگری که در اطراف نئومونا پراکنده شده اند نیز صدای Nezarec هستند.

از Nezarec's Whisper glaive برای گوش دادن به خطوط مخفی در Maya's Retreat در Neomuna استفاده کنید.
از Nezarec’s Whisper glaive برای گوش دادن به خطوط مخفی در Maya’s Retreat در Neomuna استفاده کنید.

ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط بازی های میلین نشان می دهد که می توانید به دیالوگ Nezarec در بخش گمشده Thrilladrome گوش دهید. با بازدید مجدد از نقطه ای در مایا، جایی که برای اولین بار با Whispers روبرو شدیم، مجموعه دیگری از خطوط را کشف کردیم. حمله Root of Nightmare قرار است در 10 مارس آغاز شود و به دخالت Nezarec اشاره می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  نبرد نجات جهان در تریلر رسمی قسمت سوم فصل آخر انیمه Attack on Titan