نقش بندیکت کامبربچ در سریال جدید نتفلیکس

لوسی فوربس، کارگردان فیلم This Is Going to Hurt نیز کارگردانی اریک را بر عهده دارد. کامبربچ قبلا در سریال های محدود ظاهر شده بود و برای بازی در پاتریک ملروز نامزد دریافت جایزه امی شده بود. او همچنین قرار است در 39 Steps، سریال محدود دیگری جلوی دوربین برود. کامبربچ اخیراً در یکی دیگر از همکاری های نتفلیکس به نام The Wonderful Story of Henry Sugar اثر وس اندرسون بازی کرد.

علاوه بر این، بندیکت کامبربچ سابقه بازیگری در آثاری مانند سریال شرلوک، فیلم اسب جنگی، سه گانه هابیت، فیلم دوازده سال بردگی، فیلم راهپیمایی ستاره ای در تاریکی، فیلم توده سیاه، فیلم ملک پنجم، فیلم بازی تقلید. همچنین فیلم The Current War، محصول 1917، قدرت سگ، دکتر استرنج، دکتر استرنج در چند جهان جنون، ثور: راگناروک، انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت، انتقام‌جویان: پایان بازی، و مرد عنکبوتی: راه برگشتی نیست. .

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبندیکت کامبربچ قرار است در سریال محدود جدید نتفلیکس بازی کند. ورایتی از منابع مطلع شده است که این بازیگر بریتانیایی در حال مذاکره نهایی با نتفلیکس برای بازی در فیلم اریک است. سریال اریک قرار است در 6 قسمت تولید شود که در نوامبر 2021 توسط نتفلیکس تایید شد. وقایع سریال اریک در دهه 80 در نیویورک رخ می دهد که کامبربچ نقش وینسنت سالیوان، عروسک گردان و عروسک گردان اصلی را بازی می کند. محبوب ترین نمایش کودکان آمریکا

وقایع سریال اریک زمانی شروع می شود که پسر وینسنت سالیوان ناپدید می شود و اکنون بی خانمان است و با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می کند. تنها همراه وینسنت یک عروسک آبی 2 متری به نام اریک است که او را در ماجراجویی برای یافتن پسرش و یافتن راه خانه همراهی می کند. ابی مورگان، فیلمنامه نویس ساعت و فیلم هایی مانند بانوی آهنین، زن نامرئی و سوفراژت، نویسنده و تهیه کننده اجرایی اریک است.

بخوانید  لارا کرافت به عنوان به یاد ماندنی ترین شخصیت بازی انتخاب شده است

از آثار آینده کامبربچ در سال 2023 می توان به The End We Start From و The Wonderful Story of Henry Sugar اشاره کرد و او هم اکنون در پشت صحنه The Book of Clarence است. کامبربچ قرار است در نقش دکتر استرنج در فیلم‌های انتقام‌جویان و دکتر استرنج 3 بازگردد. کامبربچ همچنین دو بار برای بازی در بازی‌های تقلید و قدرت سگ نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

سریال پاتریک ملروز

بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج و شرلوک هلمز، در حال مذاکره نهایی با نتفلیکس برای حضور در فیلم اریک است.