ایسوس از Raikiri Pro، یک کنترلر Xbox با نمایشگر مینی OLED خود رونمایی کرد

برای این پلتفرم، مقدار مناسبی از سفارشی‌سازی ارائه می‌شود. دکمه‌ها را می‌توان دوباره نقشه‌برداری کرد، مناطق مرده ماشه را تنظیم کرد، و از برنامه Asus Armory می‌توان برای بهینه‌سازی‌های بیشتر استفاده کرد. این کنترلر همچنین شامل قفل های ماشه، یک D-pad دایره ای و چهار دکمه قابل برنامه ریزی در عقب است.

صفحه نمایش کوچک 128 x 40 که درست بالای انگشت شست شما قرار دارد، می تواند برای انیمیشن های سفارشی، به روز رسانی های آموزنده مانند وضعیت میکروفون شما یا به شما اطلاع دهد که کدام نمایه کنترلر فعال دارید، استفاده شود. حتی می توانید والپیپرهای زنده را روی آن اجرا کنید و همچنین با رایانه شخصی سازگار خواهد بود. شایان ذکر است که ایسوس تنها به اتصال از طریق USB-C برای کنسول های Xbox Series X اشاره می کند | S، بنابراین بخش عمده ای از ویژگی های Raikiri Pro احتمالاً برای گیمرهای رایانه شخصی محفوظ خواهد بود.

شرحی ارائه نشده است

ایسوس همچنین اشاره کرد که Raikiri Pro اولین کنترلر دارای مجوز Xbox با اتصال سه حالته است که ترکیبی از بلوتوث، حالت RF با تأخیر کم 2.4 گیگاهرتز و USB سیمی است.

گالری

ایسوس در سال 2023 با سخت افزار جالب بصری وارد بازار کنترلرهای ایکس باکس می شود. Republic of Gamers Raikiri Pro – یا اگر این کلمه را از انیمه ناروتو تشخیص دهید، لایتنینگ بلید – تمام ورودی هایی را دارد که از یک کنترلر Xbox انتظار دارید، اما چیزی که این پیشنهاد خاص از ایسوس را متمایز می کند صفحه نمایش 1.3 اینچی OLED است که دکمه هوم ایکس باکس را از محل معمولش خارج کرده است.

بخوانید  انتشار Far Cry 6 و سه بازی دیگر یوبی سافت در فروشگاه استیم

هنوز تاریخ یا قیمت مشخصی برای عرضه مشخص نشده است، اما ایسوس قصد دارد در سه ماهه اول عرضه شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.