انتشار Far Cry 6 و سه بازی دیگر یوبی سافت در فروشگاه استیم

اگرچه انتشار این آثار در استیم به دوره انحصاری آنها در اپیک استور پایان می دهد، اما مشخص نیست که آیا بازی های یوبی سافت از روز انتشار روی استیم در دسترس خواهند بود یا اینکه همیشه در اپیک گیمز در دسترس خواهند بود. ابتدا فروشگاه و سپس در فروشگاه اپیک گیمز، استیم می آید.

چهار بازی یوبی سافت از جمله Far Cry 6 و Rainbow Six Extraction در فروشگاه استیم منتشر خواهند شد.

پس از مدتی بر روی بزرگترین پلتفرم بازی رایانه شخصی بازی Far Cry منتشر نشد 6 در تاریخ 11 می بر روی Steam منتشر خواهد شد. بعد، Rainbow Six Extraction در تاریخ 18 ژوئن (8 ژوئن) به Steam، در 25 ژوئن (15 ژوئن) Riders Republic و در 1 ژوئیه (22 ژوئن) به بازی Monopoly Madness خواهد رسید.

لازم به ذکر است که این کمپانی در ماه ژانویه برخی از بازی های دیگر خود از جمله The Division 2، Ghost Recon Breakpoint و Scott Pilgrim vs The World را روی استیم منتشر کرد. آخرین بازی منتشر شده توسط یوبی سافت، نسخه بتای بازی XDefiant است که نسخه PC این بتا انحصاری برای پلتفرم این شرکت می باشد.

یوبی سافت اعلام کرده است که چهار بازی دیگرش در فروشگاه استیم عرضه خواهند شد. صفحات استیم بازی های Far Cry 6، Riders Republic، Rainbow Six Extraction و Monopoly Madness موجود است و تاریخ انتشار این آثار بر روی پلتفرم مذکور نیز مشخص شده است.

بخوانید  تریلر جدید Halo Infinite بر روی افزودن قسمت های جدید و جالب به بازی تمرکز دارد