تریلر جدید Halo Infinite بر روی افزودن قسمت های جدید و جالب به بازی تمرکز دارد


در حالت Halo Infinite’s Firefight: King of the Hill، بازیکنان در نقشه های جدید با Banished مبارزه می کنند تا مناطق را تسخیر کنند.

دو سال پس از انتشار قسمت چندنفره Halo Infinite، استودیو 343 Industries با آپدیت بعدی Halo ماد Firefight را در دسترس کاربران قرار می دهد. در این ماد که در تاریخ 14 آذر (5 آذر) منتشر خواهد شد، بازیکنان با نیروهای Banished روبرو خواهند شد.

تفاوت فایرفایت با مدهای قبلی در این است که دشمنان سعی در تصرف یک منطقه دارند و حداکثر چهار بازیکن باید برای جلوگیری از این اتفاق مقاومت کنند و در نقطه‌ای از این مقاومت با یک رئیس یا دشمن قوی‌تر روبرو می‌شوند. پس از فتح منطقه و شکست دادن دشمنان، بازیکنان فرصت کوتاهی برای استراحت و تکمیل نیرو و مهمات خود خواهند داشت. آنها برای پیروزی باید حداقل 3 منطقه از 5 منطقه را فتح کنند.

در این مد 9 نقشه وجود دارد که 3 تای آن توسط خود کاربران ساخته شده است. علاوه بر این، بازیکنان پس از مرگ شانس دوم را نخواهند داشت. اگرچه بازیکنان می توانند خود را احیا کنند. جمجمه ها نیز در این مد بازگشته اند و بازیکنان می توانند با تسخیر مناطق بدون مرگ آنها را به دست آورند.

بازی Halo Infinite در حال حاضر در سری ایکس باکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و یک کامپیوتر موجود است.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سه گانه افکت انبوه در میان بازی های دسامبر پلی استیشن پلاس