تریلر جدید فصل چهارم True Detective با چالش جودی فاستر


شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال True Detective منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این سریال هستیم.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از فصل جدید سریال True Detective منتشر شد. شبکه HBO به تازگی تریلر رسمی جدیدی از سریال True Detective: Night Country منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از وقایع این سریال پلیسی محبوب هستیم. در طول تریلر، دو شخصیت اصلی داستان پرونده ای را حل می کنند که رازهای تاریکی را پنهان می کند و در ادامه می توانید تریلر جدید فصل چهارم سریال True Detective را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

HBO علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی را نیز برای فیلم True Detective: Night Country منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال True Detective: Night Country

True Detective: Night Country در 14 ژانویه 2024 از شبکه HBO و Max پخش خواهد شد. وقایع فصل چهارم سریال True Detective در شهر انیس، آلاسکا رخ می دهد، زمانی که 6 مرد بدون هیچ ردی در تحقیقات تسالال ناپدید می شوند. ایستگاه در قطب شمال برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو باید با تاریکی خود مقابله کنند و اسرار مدفون شده در زیر یخ های ابدی را پیدا و کشف کنند.

جودی فاستر، کالی ریس، جان هاکس، کریستوفر اکلستون، فیونا شاو، آنا لمب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند از جمله بازیگران حاضر در سریال True Detective: Night Country هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. . عیسی لوپزنویسنده فیلم ببرها نمی ترسند و فیلم جلوه های ثانویه وظیفه نگارش و تولید فیلمنامه فصل چهارم سریال True Detective را در کنار آلن پیج آریاگا بر عهده دارد.

بخوانید  لنس ردیک فقید در محتوای آینده Destiny ظاهر خواهد شد

لوپز همچنین چندین قسمت از سریال True Detective: Night Country را کارگردانی کرد. نیک پیزولاتو که مسئولیت ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشت، در ساخت فصل چهارم این سریال شرکت نکرد. سریال The True Detective در واقع یک سریال گلچین و درام جنایی است که داستان ها و شخصیت های مختلفی را در هر فصل به نمایش می گذارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر