لنس ردیک فقید در محتوای آینده Destiny ظاهر خواهد شد

استودیوی گوریلا گیمز، خالق سری Horizon نیز گفت: از لنس ردیک متشکرم؛ به خاطر همه چیزهایی که به شخصیت Silence دادی، استعداد و خرد نامحدود خود را با ما به اشتراک گذاشتی، به خاطر گرمی سخاوتمندانه و حضور بی نظیرت. و برای تأثیر عمیق شما بر نمایندگان ما و جامعه ما. ما از همکاری با شما بسیار مفتخر بودیم. دلتنگ شما خواهیم شد. ما از صمیم قلب به عزیزانش تسلیت می گوییم.”

ادای احترام بازیکنان Destiny 2 به شخصیت زاوالا با بازی لنس ردیک

با تایید Bungie Studio، لنس ردیک که اخیرا درگذشت و نقش فرمانده زاوالا را در سری Destiny بازی کرد، در محتوای آینده این بازی نمایش داده خواهد شد. Bungie اعلام کرده است که قصد دارد حضور خود را با اجراهایی که هنوز در بازی ظاهر نشده است، ارج بگذارد. این استودیو در یک پست وبلاگ نوشت:

بازیکنان سرنوشت ادای احترام به شخصیت فرمانده زاوالا با حضور لنس ردیک

ادای احترام به لنس بسیار زیاد بوده است. از پیام های صمیمانه بی پایان در شبکه های مجازی گرفته تا راهپیمایی های بزرگداشت زاوالا در گوشه برجی که مشرف به آخرین شهر است. به عنوان یک بازیگر، نوازنده، گیمر و پدر، اشتیاق لنس به چیزهایی که دوست داشت در چشم ها و قلب همه کسانی که او را دوست داشتند منعکس شد.

بونجی افزود: “در حال حاضر، ما حضور او را با بازی هایش که هنوز در بازی ظاهر نشده است و در خاطراتی که برای همیشه با ما می ماند، ارج می نهیم.” از زمانی که با هم گذراندیم سپاسگزاریم و افکارمان با دوستان و عزیزان اوست.”

بخوانید  انتشار حالت New Game Plus برای بازی RoboCop: Rogue City در آپدیت جدید

استودیو Bungie تایید کرده است که لنس ردیک فقید در محتوای آینده Destiny حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که ردیک در بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West نیز در نقش Silence بازی می کرد. هنوز مشخص نیست که آیا او در بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon حضور دارد یا خیر 2 حضور خواهد داشت یا خیر.