سه گانه افکت انبوه در میان بازی های دسامبر پلی استیشن پلاس


سه گانه معروف Mass Effect نقطه اوج سرویس جدید پلی استیشن پلاس خواهد بود.

یک روز مانده به آغاز آخرین ماه سال 2022، سونی از بازی های جدیدی برای سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرد.

این بازی‌ها برای تمامی رده‌ها یا سطوح مختلف این سرویس یعنی Essential، Extra و Premium یا Deluxe در دسترس کاربران و مشترکین این سرویس قرار خواهند گرفت. البته بر خلاف کاتالوگ دو سطح بالاتر بازی های PS Plus، بازیکنان از 6 دسامبر (15 دسامبر) تا 2 ژانویه (12 دسامبر) مهلت دارند تا این آثار را به کتابخانه اسباب بازی خود اضافه کنند. The Founder’s Edition of Divine Knockout اولین عضو جدید سرویس پلاس در ماه جدید خواهد بود.

در این بازی مبارزه ای سوم شخص که توسط Red Beard Games ساخته شده است، بازیکنان به عنوان ده خدای اساطیری مختلف مانند زئوس و ثور به رقابت می پردازند. گیم پلی بازی در قالب سه حالت یک به یک تا سه در سه توسط بازیکنان تجربه خواهد شد. این بازی همچنین از تکنولوژی بازی کراس پلتفرم و قابلیت ذخیره کراس پلتفرم استفاده می کند. همچنین دارندگان این بازی می توانند پوسته انحصاری DKO را در بازی مبارزه ای Smite به صورت رایگان دریافت کنند. این بازی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

The Mass Effect Legendary Edition Remastered Trilogy دومین و با ارزش ترین بازی جدیدی است که برای بازیکنان مشترک PS Plus موجود است. در این مجموعه نقش‌آفرینی تحسین‌شده، بازیکنان نقش فرمانده شپرد را برعهده می‌گیرند و حماسه فضایی فراموش‌نشدنی را آغاز می‌کنند. این نسخه از سری Copper Effect که اولین بار در سال گذشته بر روی پلتفرم نسل هشتم پلی استیشن منتشر شد، علاوه بر پیشرفت های گرافیکی متعدد و پشتیبانی از وضوح 4K، شامل 40 DLC و سلاح مختلف، زره و محتوای دیگر است که بیش از صدها می باشد. از ساعت ها گیم پلی شامل مجموعه ای از بهترین آثار استودیو Bioware می باشد.

بخوانید  بازی The Witcher 4 تجربه کاملا جدیدی ارائه می‌دهد

بازی اکشن جهان باز Biomutant سومین و آخرین بازی جدید در سرویس ماهانه پلی استیشن پلاس در سال 2022 خواهد بود. پس از نابودی درخت زندگی و قرار گرفتن در دنیایی آخرالزمانی، بازیکنان باید کنترل سرنوشت این جهان و او را در دست بگیرند. قبایل متخاصم با استفاده از گیم پلی های متنوع از جمله تکنیک های مبارزه، تیراندازی و توانایی های ویژه شخصیت اصلی جهش یافته بازی این بازی برای بازیکنان PS4 و PS5 و بسته به استودیو سازنده بازی در دسترس خواهد بود. بازی نسخه نسل نهم Biomutant از رزولوشن 4K و فناوری HDR و همچنین سه حالت گرافیکی مختلف با وضوح و نرخ فریم متفاوت استفاده می کند.

شخصیت اصلی بازی Biomutant

سونی سرانجام تایید کرد که در پایان ماه دسامبر، لیست بازی های جدید PS Plus Extra و Premium فاش خواهد شد. علاوه بر این، دارندگان این سرویس تا دوشنبه 5 دسامبر فرصت دارند تا بازی های ماه گذشته سرویس پلی استیشن پلاس، یعنی Heavenly Bodies، Nioh 2 و The Lego Harry Potter Collection را اضافه کنند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.