مهم ترین بازی های می 1402 که نباید از دست داد

در 22 می، یک بازی بسیار مهم و بزرگ دیگر داریم که چیزی جز The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیست. نسخه قبلی این بازی نه تنها یکی از بهترین انحصاری های سوئیچ تا به امروز بود، بلکه در مجموع یک تجربه واقعاً درجه یک جهان باز بود و اکنون نسخه جدید سعی دارد این بازی را از همه نظر بهتر و کامل تر کند. دموهای بازی تا اینجای کار داستانی با فضای تاریک تری را روایت می کنند و مکانیزم های جالبی مانند توانایی ساخت سلاح های جالب با ترکیب آیتم های مختلف نیز به نمایش گذاشته شده است. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیز از آن دسته آثاری خواهد بود که می توان برای مدت طولانی از آن لذت برد و شاید حتی برای سه ماه تابستان روی آن حساب باز کرد. در هر صورت نینتندو باید یک بار دیگر کار بی نقصی را به طرفداران زلدا ارائه دهد و باید دید در عمل این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

تصویر کال از شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor on Planet Koboh

بازی Star Wars Jedi: Survivor

  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری SX
  • تاریخ انتشار: 8 می

در روز اول اردیبهشت بازی Dead Island 2 یا بهتر است بگوییم بالاخره منتشر شد! بدون شک این بازی یکی از آثاری است که عجیب ترین روند ساخت را داشت و با وجود اینکه شایعات ساخت آن از سال 2012 آغاز شد، تا به امروز سه استودیو مختلف روی Dead Island 2 کار کرده اند و تاریخ انتشار اولیه آن نیز تغییر کرده است. با این حال، خبر خوب این است که نمرات بازی حاکی از یک تجربه خوب است و به نظر می رسد با یک تجربه سرگرم کننده از کشتن زامبی ها بازگشته ایم. بازی Dead Island 2 بازیکنان را به منطقه کالیفرنیا می برد که به دلیل افزایش زامبی ها کاملا قرنطینه شده است و بازیکنان می توانند از بین شخصیت های مختلف درون بازی به ماجراجویی بپردازند. امکان ارتقاء سلاح ها با توانایی های مختلف که یکی از ویژگی های باحال نسخه اول بود نیز در این نسخه موجود است و اگر از طرفداران Dead Island بودید به احتمال زیاد نسخه جدید آن را راضی خواهد کرد.

بخوانید  آموزش ثبت تجارت؛ چگونه Threads را شروع کنم؟

تصاویر بازی Lego 2K Drive لو رفت

بازی Lego 2K Drive

  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری SX، نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت

استودیوی Visual Concepts را با سری NBA 2K می شناسیم و حالا در تاریخ 29 می، بازی جدید آن ها در سبک مسابقه ای و با نام Lego 2K Drive عرضه می شود. همانطور که از نام بازی پیداست، این بازی دارای حس لگو است و علاوه بر ماشین های از پیش ساخته شده، بازیکنان می توانند ماشین های خود را از هزاران قطعه لگو بسازند، سپس به رانندگی و مسابقه در دنیای بزرگ ساختمان بپردازند. دموهای بازی تاکنون نوید یک تجربه سرگرم کننده را می دهند و خبر خوب این است که بازی از چند نفره آفلاین به صورت اسپلیت اسکرین و چند نفره آنلاین پشتیبانی می کند. Lego 2K Drive می تواند یک تجربه مسابقه ای متفاوت و جالب باشد و دیدن آن در ماه شلوغ ماه می ضرری ندارد.

بازی Darkest Dungeon II در قالب نسخه Early Access از اواخر سال 2021 منتشر شد و اکنون در 18 می شاهد نسخه نهایی این بازی برای کامپیوتر خواهیم بود. اولین نسخه Darkest Dungeon یک تجربه مستقل بسیار ارزشمند بود و نسخه دوم، در حالت دسترسی زودهنگام، نشان داد که می تواند موفقیت آن بازی را به سطح بالاتری برساند. بازی یک تجربه نقش آفرینی با عناصر سرکش است و در دنیایی تاریک و بی رحم اتفاق می افتد. چه اتفاقات غیرمنتظره داستان یا نبردهای نوبتی بازی ریاضی جذاب باشد. پس Darkest Dungeon II را از دست ندهید که شاید یکی از بهترین آثار مستقل سال باشد.

بخوانید  کنترل 2 هنوز خیلی فاصله دارد، اما اسم رمز اسپین آف Condor در حال نزدیک‌تر شدن است

در فصل دوم از بهار 1402 بازی های بزرگ و مهم مختلفی وارد بازار می شود و در کل ماه جذابی را شاهد هستیم. تقریباً در هر پلتفرمی در این ماه آثار ارزشمند و پیش بینی شده ای داریم. پس لطفا ابتدا ویدیوی زیر را که در آن در مورد بازی های اردیبهشت صحبت کردیم را تماشا کنید و سپس کمی بیشتر در مورد آنها توضیح خواهیم داد:

شخصیت بازی Dead Island 2 که در استخر شنا نشسته است

بازی جزیره مرده 2

  • پلتفرم: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری SX
  • تاریخ انتشار: 1 می

در 12 می نوبت به استودیوی آرکین و بازی Redfall می رسد. این بازی برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس منتشر می شود و بازیکنان را به جزیره ای به نام Redfall می برد. پس از آزمایشی که نتیجه چندان مطلوبی نداشت، این جزیره تحت تسلط خون آشام ها است و بازیکنان باید از بین شخصیت هایی که هر کدام توانایی های خاص خود را برای مبارزه با این موجودات و البته دشمنان انسان دارند، انتخاب کنند. Redfall در دو حالت تک نفره و کوآپ قابل بازی است و از روز عرضه در گیم پلی در دسترس است و می توان آن را بدون هزینه اضافی بازی کرد.

Heroes of Darkest Dungeon 2

Darkest Dungeon II بازی

  • پلتفرم: PC
  • تاریخ انتشار: 18 می

دومین بازی بزرگ ماه، کسی نیست جز Star Wars Jedi: Survivor که در 8 می عرضه می‌شود. استودیوی Respawn به قدری در نسخه قبلی این بازی خوب کار کرده است که ما برای تجربه دنباله بازی هیجان زده هستیم و نمایش Star Wars Jedi: Survivor این هیجان را به اوج رسانده است. سیستم مبارزات بازی که یکی از ویژگی های مثبت نسخه قبلی بود، در این نسخه بهتر و جزئی تر شده است و از این نظر شاهد دنیایی پویاتر و غنی تر خواهیم بود. این بازی یک تجربه نسل نهمی است و به همین دلیل گرافیک چشم نواز آن در نمایش ها به چشم می خورد و در کل انتظار داریم که شاهد یک کار خوب و خوش انجام باشیم که چه از طرفداران جنگ ستارگان باشید. یا نه، این می تواند یک گزینه جالب برای آزمایش باشد.

بخوانید  تکذیب شایعات مشکلات روند توسعه ریبوت بازی Perfect Dark

در این ویدیو و مقاله نگاهی داریم به مهم ترین بازی های عرضه شده در اردیبهشت 1402 با یک گیمر همراه باشید.

پس از تقریبا یک ماه تاخیر، بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 15 می بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی که توسط استودیو نرم افزار Avalanche ساخته شده است، بدون شک یکی از موفق ترین بازی های سال 2023 تاکنون بوده است و دقیقا همان چیزی است که طرفداران هری پاتر مدت ها منتظر آن بودند. در این بازی می توانید شخصیت مورد علاقه خود را بسازید و وارد مدرسه هاگوارتز شوید. داستان بازی سال ها قبل از اتفاقات هری پاتر می گذرد و علاوه بر هاگوارتز، بازیکنان می توانند از مناطقی مانند جنگل ممنوعه و دهکده هاگزمید دیدن کنند. انتشار بازی برای کنسول های نسل هشتم فرصت خوبی است تا افراد بیشتری از این بازی لذت ببرند.

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

بازی Redfall

  • پلتفرم: PC، Xbox One، Xbox Series SX
  • تاریخ انتشار: 12 می

محیط بازی Hogwarts Legacy

نسخه نسل هشتم بازی میراث هاگوارتز

  • پلتفرم: ایکس باکس وان و پلی استیشن 4
  • تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت

در پایان به من بگویید این ماه بیشتر منتظر کدام بازی هستید؟

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

لینک در بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • پلتفرم: نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر