تکذیب شایعات مشکلات روند توسعه ریبوت بازی Perfect Dark


مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس می‌گوید در روند توسعه ریبوت Perfect Dark هیچ مشکلی وجود ندارد و شایعات آن را تکذیب کرد.

در جریان نمایشگاه PAX West 2022، مت بوتی که رئیس استودیوهای ایکس باکس است در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. یکی از این مسائل شایعات مرتبط با وجود مشکل در روند توسعه ریبوت بازی Perfect Dark است.طبق این شایعات، پس از به‌وجود آمدن مشکلاتی در روند توسعه استودیو The Initiative و جدایی بخش زیادی از اعضای استودیو،حالا این استودیو در حال همکاری استودیو Crystal Dynamics، سازنده آثاری نظیر ریبوت سری Tomb Raider و بازی Marvel’s Avengers است.

حالا مت بوتی می‌گوید واقعیت خلاف این شایعات است و روند توسعه بازی پرفکت دارک طبق برنامه در حال پیشرفت است. او می‌گوید مدت زیادی از وقتی که بازی‌ها تنها زیر یک سقف ساخته می‌شدند، می‌گذرد (منظور تنها به‌دست یک استودیو است) و اگر فرصت همکاری با توسعه‌دهندگان با سابقه‌ای مثل تیم کریستال داینامیکس را به‌دست آورند، معلوم است که چنین همکاری‌ای را می‌خواهند. «ما این تیم باتجربه AAA را در استودیو کریستال داینامیکس داریم؛ پس طبیعی است که بخواهیم با آن‌ها همکاری کنیم.»

پیش‌تر گزارش شده بود استودیو The Initiative نزدیک به ۳۴ نفر از اعضای کلیدی خود را از دست داده است و به همین خاطر نقش استودیو کریستال داینامیکس کلیدی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد. ریبوت بازی Perfect Dark در حال توسعه برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی است، اما این بازی هنوز دارای تاریخ عرضه نیست.



منبع

بخوانید  قوت گرفتن احتمال عرضه محتوای جدید برای ریمیک Resident Evil 4