نقد و بررسی انیمیشن Trolls Band Together (Trolls Band Together)


اگرچه Trolls Band Together تم جالبی دارد، اما بیشتر یک موزیک ویدیو 90 دقیقه ای است.

انیمیشن Trolls در سال 2016 منتشر شد و سرگرم کننده، رنگارنگ و پر از موسیقی شاد برای بچه ها بود. در ادامه انیمیشن Trolls World Tour با تمرکز بیشتر روی موسیقی روی پرده عرضه شد و حالا وقت آن رسیده که به قسمت سوم این انیمیشن برویم. پاپی و برانچ پس از دو قسمت بهترین دوست شدند.

برانچ یک بار با چهار برادرش فلوید، جان دوری، اسپروس و کلی در یک گروه پسرانه بود. BroZone زمانی که برانچ هنوز کودک بود منحل شد و برادرانش از هم جدا شدند و برانچ از آن زمان آنها را ندیده است. اما زمانی که استعداد موسیقی فلوید برادر برانچ توسط دو خواننده پاپ ربوده می شود، برانچ و پاپی سفری احساسی و خطرناک را آغاز می کنند تا برادران را دوباره متحد کنند و فلوید را از سرنوشتی بدتر از تاریکی فرهنگ پاپ نجات دهند.

ترول های متحرک با هم گروه موسیقی صحنه

انیمیشن Trolls 3 از همان ابتدا با یک ایده جالب شروع می شود که اشاره ای به موسیقی گروه پسر دهه 90 است.به هر حال جاستین تیمبرلیک صداپیشه برانچ در گذشته یکی از اعضای گروه NSYNC بود و اکنون در این انیمیشن، اجرای مجدد با اعضای این گروه، باید تجربه مشابهی از عقل ارائه دهد. برای انحلال این گروه ها بنابراین، روی کاغذ، این بخش ممکن است واقعاً حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد و این خبر خوبی است.

Trolls Band Together ایده داستانی جالبی در مورد ظهور و سقوط گروه های پسر دارد، اما همچنان ناامید کننده است.

با این حال، مانند قسمت قبل، قصد نداریم بیشتر به این انیمیشن بپردازیم و موضوع انیمیشن بیش از آن که به آن عمق داده شود، تنها نقش آن پیشبرد داستان و اجراهای موسیقایی زیاد آن است. نکته اینجاست که اگرچه انیمیشن موضوع جالبی دارد، اما کارگردانی انیمیشن به گونه ای است که ما در درجه اول در حال تماشای یک کلیپ ویدیویی بسیار طولانی هستیم که در طی آن موسیقی چندین بار متوقف می شود تا داستان کمی به سمت داستان حرکت کند و وارد شود. یک محیط دیگر

بخوانید  بررسی لپ تاپ گیمینگ HP Omen 16 (Intel) + ویدیو

در واقع، اگرچه در طول داستان شاهد اتفاقات زیادی مانند برادران برانچ و خواهر گم شده پاپی هستیم، اما روایتی که امیدواریم بتوانیم این روابط را به چالش بکشیم، دیده نمی شود. در واقع، مانند قسمت اول داستان، بیشتر یک بهانه است تا یک نقش خیلی خاص. انیمیشن مضمون و موضوع داستانی مناسبی دارد، اما ظاهرا هدف سازندگان چیز دیگری است و به همین دلیل قسمت داستانی انیمیشن یک قسمت ناامیدکننده است.

برانچ گروهی از برادران در انیمیشن Trolls Band Together

به طور کلی، انیمیشن Trolls Band Together نشان می‌دهد که DreamWorks تنها بر روی آثاری مانند انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish تمرکز نمی‌کند، و همچنین آثار سطح پایین‌تری نیز وجود دارند که هدفشان گروهی خاص است. در هر صورت انیمیشن هدف دیگری را دنبال می کند و البته اگر به دنبال داستانی جذاب هستید، ممکن است انیمیشن شما را ناامید کند. متأسفانه انیمیشن بیشتر شبیه یک محصول تجاری است تا روند صعود و سقوط یک گروه موسیقی.

اما وقتی به انتهای انیمیشن می رسیم این سوال پیش می آید که در نهایت پیام انیمیشن چه بود؟ آیا این درباره برادری است یا این تبلیغ برای انتشار آهنگ جدید NSYNC پس از چندین دهه است؟ اما واقعیت این است که انیمیشن هرگز اثری نبوده است که بخواهد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی اگر با پتانسیل روایی طرف باشیم، هدف نهایی ارائه انیمیشن های رنگارنگ با موسیقی زیاد است.

نقطه قوت انیمیشن همیشه موسیقی آن باقی می ماند و در طول آن شاهد تعبیر آهنگ های زیادی هستیم. در کل ما با یک موزیکال طرف هستیم و حضور در اجراهای زیادی طبیعی است. حتی اگر متن آهنگ گاهی اوقات با داستان انیمیشن هماهنگ است، در نهایت به نظر می رسد هدف آهنگ های انیمیشن خلق لحظات شاد و رنگارنگ بوده است. اگر هدف کلی انیمیشن را چنین در نظر بگیریم، انیمیشن موفق بوده و بدیهی است که انتظارات ما بر اساس دو قسمت آخر است.

بخوانید  انتشار دو بسته الحاقی پولی برای بازی Alan Wake 2

خواهر پاپی در گروه Trolls Band Together

اما مشکل از زمانی شروع می شود که ما انتظارات خود را بر اساس موضوع داستان بالا می بریم و این مشکل می تواند انتظارات کلی ما را تحت تاثیر قرار دهد. در هر صورت این انیمیشن مانند قسمت قبل شامل اجراهای متعددی است که هدف آن جذب جوانان است. صحنه های طنز و موزیکال در انیمیشن همگی در جهت جلب توجه کودکان است و انیمیشن از این هدف دور نخواهد شد. البته انیمیشن هنوز هم می تواند تعداد بیشتری از مردم را جذب کند، اما نباید انتظار روایت جذابی داشت.

انیمیشن Trolls Band Together بیشتر شبیه یک موزیک ویدیوی طولانی است

انیمیشن به دلیل محیط های رنگارنگ و جذابش واقعا می تواند برای کودکان جذاب باشد. البته از این منظر می توان گفت که قسمت دوم بهتر عمل کرد و در قسمت دوم شاهد محیط های متنوع و جذاب تری بودیم. اما ترولز 3 همچنان در این زمینه موفق شد. انیمیشن از کیفیت فنی خوبی برخوردار است و مطابق با انتظارات است. صداپیشگان خوب بازی می کنند و شاهد اجرای چندان بالایی نیستیم اما در نهایت می تواند برای جوانان راضی کننده و جذاب باشد.

انیمیشن Trolls Band Together بیشتر شبیه یک موزیک ویدیوی طولانی است تا داستانی که هدف آن ایجاد فضایی شاد و رنگارنگ برای کودکان از ابتدا تا انتها است. این انیمیشن نمی خواهد خیلی جدی باشد و داستان خود را جدی نمی گیرد و فقط سعی می کند پیام های کلیشه ای را به جوانان ارائه دهد. این انیمیشن در این زمینه موفق است، اما نمی تواند همه اعضای یک خانواده را راضی کند و اثری کاملا فراموش نشدنی است که فقط برای آهنگ ها و اجراهایش می توان از آن لذت برد.

بخوانید  CoD: Warzone 2.0 و DMZ بهترین بارگیری سلاح و تنظیم پیوست

پاپی در حال پخش آهنگی در انیمیشن Trolls Band Together

در نهایت، این انیمیشن قرار نیست بهترین اثر DreamWorks یا حتی بهترین قسمت از مجموعه انیمیشن Trolls باشد، و فقط یک کار سرگرم کننده و جذاب برای بچه ها است تا آنها را کمتر از 90 دقیقه سرگرم کند. انیمیشن ترول ها در کنار هم قرار می گیرد، اگرچه در بهترین حالت اثری متوسط ​​و ضعیف است، اما یک چیز را ثابت می کند و آن اینکه برای ارائه داستانی رنگارنگ و جذاب برای کودکان، نیازی به گفتن یک داستان پیچیده نیست، بلکه صرفا کاری که می تواند به گونه ای ارائه شود که فقط برای آنها جذاب باشد. هر چند واقعا نمی تواند کیفیت قابل قبولی ارائه دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر