انتشار دو بسته الحاقی پولی برای بازی Alan Wake 2

Alan Wake 2 قرار است در اکتبر 2023 منتشر شود. Remedy Entertainment به تازگی اولین تریلر گیم پلی این بازی ترسناک را در جریان رویداد PlayStation Showcase منتشر کرده و جزئیات جدیدی از داستان و دو قهرمان قابل بازی آن به اشتراک گذاشته است. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Remedy جزئیات پشتیبانی پس از عرضه را در بخش پرسش و پاسخ وب سایت رسمی الن ویک قرار داده است.

Alan Wake 2 میزبان به روز رسانی های رایگان پس از راه اندازی خواهد بود. با این حال، هنوز مشخص نیست که این به روز رسانی ها شامل چه محتوای جدیدی می شوند. استودیو رمدی اعلام کرد که پس از انتشار بازی، طرفداران باید منتظر دو بسته الحاقی پولی به نام‌های Night Springs و The Lake House باشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این محتوای اضافی وجود ندارد و بازیکنان باید منتظر زمان بیشتری برای انتشار اطلاعات موثق باشند.

Alan Wake 2 میزبان به‌روزرسانی‌های رایگان پس از عرضه در کنار دو بسته الحاقی پولی Night Springs و The Lake House خواهد بود.

Alan Wake 2 با موتور بازی Northlight ساخته شده است که قبلا برای تولید Quantum Break، Control و کمپین تک نفره CrossfireX استفاده می شد. این بازی ترسناک بقا در تاریخ 25 اکتبر (17 مهر) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود.Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد. این بازی فقط در نسخه دیجیتال برای بازیکنان در دسترس خواهد بود.

بخوانید  هیدئو کوجیما به احتمال حضور لیا سیدو در Death Stranding 2 اشاره می کند