نسخه فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor نیاز به دانلود دارد

با توجه به مواردی مثل حجم کم و سرعت کم بعضی ها نمیتونن بازی رو دانلود کنن و برای کلکسیونرها هم ناراحت کننده هست. زیرا ممکن است روزی سرورهای ایکس باکس یا پلی استیشن خاموش شوند و در آینده نتوانند بازی را دانلود کنند. طبیعی است افرادی که مشکل اینترنت دارند هنگام دانلود با مشکل مواجه می شوند یا اصلا نمی توانند آن را دانلود کنند. هنوز مشخص نیست که آیا راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد شد یا خیر. با این حال، بازیکنان از این موضوع ناراضی هستند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود. هر دو سری Xbox S و PC قرار خواهند گرفت.

بازی Star Wars Jedi: Survivor با جنجالی روبرو شده است. طبیعی است که با توجه به اینکه بازی از سری جنگ ستارگان است، می توان آن را یکی از بزرگترین بازی های سال دانست. اما بخشی از هیاهوی پیرامون این بازی به دلیل موفقیت تجاری عظیم نسخه قبلی آن در سال است. سال 2019 است و درصدی از فروش آن به خاطر یک بازی تک نفره جنگ ستارگان بود که پس از مدت ها منتشر شد.

یک دیسک Blu-ray مقدار مشخصی فضای ذخیره سازی دارد، و اگرچه برخی از آثار از دو دیسک استفاده می کنند، ظاهراً Star Wars Jedi: Survivor برای کار کردن نیاز به دانلود دارد. این بدان معناست که تمام اطلاعات مورد نیاز بازی روی دیسک نیست و Star Wars Jedi: Survivor برای اجرای بازی نیاز به اتصال به اینترنت و حجم مورد نیاز دانلود دارد.

بخوانید  نسخه بتای Cross-play برای فرنچایز Madden 24 اکنون در دسترس است

طبق تصاویر فاش شده، نسخه فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor برای کار کردن نیاز به دانلود دارد.

تصویری از نسخه فیزیکی بازی Star Wars Jedi Survivor

طرفداران چند سالی است که منتظر دنباله آن هستند و تنها چند روز تا انتشار بازی باقی مانده است. به تازگی تصویر نسخه فیزیکی Star Wars Jedi: Survivor با ذکر «دانلود الزامی» در بالای برچسب سن فاش شده است. از آنجایی که نسخه دیجیتالی بازی دارای حجمی در حدود 140 گیگابایت است، طبیعتا نسخه فیزیکی نیز همین حجم را خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر