اضافه شدن چندین ماشین و یک پیست مسابقه ای جدید در آپدیت بعدی Forza Horizon 5

استودیوی Playground Games قصد دارد آپدیت بعدی Forza Horizon 5 را در تاریخ 7 می 1402 (27 آوریل 2023) منتشر کند. حال با توجه به نزدیک شدن به انتشار این آپدیت که با عملکردی بالا معرفی شده بود، سازندگان جزئیات محتویات آن را با بازیکنان به اشتراک گذاشته اند. با توجه به جزئیات فاش شده، به‌روزرسانی آینده یک مسیر بیضی شکل در داخل استادیوم را به نقشه Forza Horizon 5 اضافه می‌کند.

آپدیت بعدی Forza Horizon 5 دارای یک مسیر جدید و خودروهای درخواستی طرفداران خواهد بود.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Forza Horizon 5 با ما در میان بگذارید.

علاوه بر این، چهار خودروی جدید مورد درخواست طرفداران، پورشه 935 موتوراسپرت 2019، لامبورگینی هوراکان STO 2020، آئودی RS6 آوانت 2021 و پورشه Mission R 2021 با این به‌روزرسانی در دسترس خواهند بود. با اضافه شدن این محتوای جدید به Forza Horizon 5، به نظر می رسد به روز رسانی High Performance طرفداران مسابقات جاده ای سریع و سوپراسپرت ها را راضی خواهد کرد. این آپدیت علاوه بر افزودن محتوای جدید، بهبودهایی نیز برای بهبود کیفیت بازی خواهد داشت.

همانطور که بازیکنان Forza Horizon 5 انتظار دارند، توسعه دهندگان جشنواره جدیدی از لیست های پخش را با این به روز رسانی جدید منتشر خواهند کرد. در این لیست پخش جدید، می توان انتظار بازگشت 6 رویداد Evolving World PR Stunt را داشت و کلکسیون Piñata Helmet نیز به همراه آن به بازی اضافه می شود. علاوه بر این، انواع جوایز از جمله موارد سفارشی سازی برای بازیکنان در طول این جشنواره لیست پخش برنامه ریزی شده است. Playgrand همچنین تأیید کرد که به‌روزرسانی با عملکرد بالا شامل بهبود کیفیت بازی و رفع اشکالات، از جمله پشتیبانی بهتر از نمایشگرهای فوق عریض در کنسول‌های ایکس‌باکس می‌شود.

بخوانید  MLB The Show 23 بهترین موقعیت ضربه برای استفاده

مسیر بیضی شکل جدید در منطقه استادیوم Forza Horizon 5 که در مرکز نقشه قرار دارد در دسترس بازیکنان خواهد بود. رانندگان با مراجعه به این پیست می توانند وارد سریع ترین خودروهای خود در مسابقات قانونی شده و برای کسب بهترین رکورد ممکن با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. پیست جدید میزبان مسابقات واقعی خواهد بود که در آن جمعیت تشویق کننده روی غرفه ها و بیلبوردها دیده می شود.

مسابقه در باران در Forza Horizon 5

به منظور سازماندهی بهتر این مسابقات، محوطه ورزشگاه شامل تغییرات قابل توجهی خواهد بود. با این حال، پس از اتفاقات سری 20 بازی Forza Horizon 5، ورزشگاه به حالت قبلی خود باز خواهد گشت و این مسیر بیضی شکل برای همیشه در دسترس بازیکنان خواهد بود. علاوه بر این، این آهنگ می تواند به عنوان نقطه شروع برای رویدادها و کلیپ های EventLab استفاده شود.