نسخه بتای Cross-play برای فرنچایز Madden 24 اکنون در دسترس است



بازیکنان Madden 24 اکنون می‌توانند حالت فرانچایز را با کراس‌پلی بازی کنند که برای همه پلتفرم‌های نسل فعلی: PS5، Xbox Series X|S و PC گنجانده شده است. برای اولین بار در این سری، بازی با قابلیت متقاطع در آگوست گذشته عرضه شد، اما تیم EA Tiburon خاطرنشان کرد که این ویژگی در زمان راه اندازی برای حالت فرانچایز وجود نخواهد داشت، اگرچه بازیکنان از حالت های دیگری مانند Head to Head و Ultimate استفاده می کنند. قادر به استفاده از آن پس از مدتی آزمایش داخلی، این ویژگی امروز برای همه بازیکنان در پلتفرم های فوق الذکر راه اندازی می شود. اما یک گرفتاری وجود دارد.

فرنچایز cross-play به صورت بتا راه‌اندازی می‌شود، بنابراین EA به بازیکنان هشدار داده است که ممکن است بخواهند یک لیگ جدید برای استفاده با cross-play ایجاد کنند، حتی اگر لیگ‌های موجود خارج از جعبه با آن کار کنند. در واقع، اگر EA بعداً به طور موقت این ویژگی را در حالی که هنوز در حال بهینه سازی است حذف کند، لیگ هایی که قبلاً از crossplay استفاده می کنند برای آن دوره در دسترس نخواهند بود. وبلاگ بازی.

در حال پخش: اولین نگاهی به گیم پلی MADDEN NFL 24

در پست وبلاگ آمده است: «لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی در نسخه آزمایشی زنده است و می‌تواند در هر لیگی اجرا شود. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که در صورتی که تیم ما نیاز به غیرفعال کردن موقت این ویژگی در طول بتای زنده داشته باشد، ما قویاً توصیه می‌کنیم یک فایل فرانشیز جدید برای Crossplay ایجاد کنید.

بخوانید  جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت مجدد Gran Turismo 7 به جمع ۱۰ بازی برتر

پس از شکست حق رای در دسامبر 2022 که باعث شد بسیاری از لیگ ها به دلیل یک خطا به طور دائم از بین بروند، ایده از دست دادن یک فرنچایز متصل احتمالاً برای برخی بازیکنان ترسناک است. برای کسانی که می خواهند از cross-play استفاده کنند، اما تنها زمانی که واقعاً آماده است، ممکن است بهتر باشد تا پایان دوره بتا صبر کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر