مناطق باز Aowed شبیه به قسمت بزرگتر نقشه های دنیای بیرونی است



انتظار می‌رود که بازی RPG آینده توسعه‌دهنده Obsidian، دارای مناطق باز باشد که از نظر اندازه با بازی قبلی این استودیو، The Outer Worlds قابل مقایسه است. در مصاحبه ای برای پادکست رسمی ایکس باکس، بازنشر شده توسط ایکس باکس وایرکری پاتل، کارگردان بازی و گیب پارامو، کارگردان بازی، جزئیاتی در مورد دامنه، ویژگی‌های رزمی، و نحوه کار ماموریت‌ها به اشتراک گذاشتند.

“این یک منطقه باز است که از نظر اندازه با مناطق دنیای بیرونی در سمت بزرگتر قابل مقایسه است [with] چند مسیر اساساً برای رویارویی با موقعیت‌های جنگی یا اجتناب از آن‌ها.» پارامو گفت. در صورتی که با این واژه آشنا نیستید، منطقه باز به نقشه‌های مستقلی اطلاق می‌شود که با یکدیگر مرتبط هستند، اما یک منطقه باز واحد را تشکیل نمی‌دهند – جهانی برای یکپارچه پیمایش کنید

در حال پخش: پیش نمایش گسترده اعتراف کرد | Xbox Extended Showcase

با تجزیه گیم پلی نمایش داده شده در ایکس باکس Developer Direct در 18 ژانویه، پارامو بخش جستجوی Shatterscarp را که مروری بر انتخاب های مبتنی بر دیالوگ دارد، به عنوان نمونه ای از ماهیت ماموریت ها در Avowed به اشتراک می گذارد. او افزود که جستجوی مورد بحث “کاملاً قابل شناسایی است، به این معنی که کاملاً غیرقابل تشخیص است”.

برای ما، انجام این انتخاب‌ها، مانند انتخاب‌های بزرگی که بر نتیجه یک جست‌وجو، یا رفاه شخصیت‌ها یا جوامع خاص تأثیر می‌گذارند، به همان اندازه مهم هستند که انتخاب‌های کوچکی که هنگام هدایت دیالوگ‌ها و به روشی ظریف انجام می‌دهید. پاتل گفت، بر رابطه شما با شخصیت دیگری تأثیر می گذارد.

توسعه دهندگان توجه را به فلسفه ای از “رویکرد بازیکن محور در نقش آفرینی” جلب می کنند، که انعطاف پذیری در مورد مبارزات Avowed را نیز در بر می گیرد. در جدیدترین گیم پلی، بازیکن در حال استفاده از عصای دوگانه برای طلسم سریعتر و همچنین استفاده از اسلحه و شمشیر دیده می شود. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که مهارت‌ها وارد بازی شوند و بسته به نحوه برخورد با مبارزات، در را برای آزمایش‌های لودآوت باز کنید. در سبک RPG واقعی، هم افزایی عنصری نقش بزرگی در این تصمیم گیری ها ایفا می کند.

پارامو اضافه کرد که بازیکنان «می‌توانند توانایی‌های مختلف را با هم ترکیب کنند تا کمی تنوع داشته باشند»، و در حالی که شما می‌توانید به یک کهن‌الگوی خاص متعهد شوید، هیچ کلاس اجباری وجود ندارد. در عوض، همیشه می‌توانید به شخصیت خود احترام بگذارید، اگرچه تیم جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد آن به اشتراک گذاشته نشده است.

بخوانید  تاریخ اکران جدید بونگ جون هو و رابرت پتینسون برای Mickey 17 مشخص شد

همانند The Outer Worlds، همراهان نیز در Aowed نقش برجسته ای خواهند داشت. پاتل گفت که همه همراهان “ارتباطات عمیقی با مناطق مختلف سرزمین های زنده” دارند و نه تنها به عنوان هم تیمی، بلکه به عنوان مشاور و راهنمای محلی نیز عمل می کنند.

آنها نظرات و زمینه های اضافی زیادی را ارائه می دهند که چیزی را در مورد شخصیت آنها، اما همچنین در مورد گوشه ای از جهان که شما در حال کاوش هستید، نشان می دهد.” بله، در Game Pass در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر