تاریخ اکران جدید بونگ جون هو و رابرت پتینسون برای Mickey 17 مشخص شد

کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ اکران فیلم جدید Mickey 17 به کارگردانی بونگ جون هو و بازی رابرت پتینسون را تایید و اعلام کرد.

مدت زیادی از انتشار خبر می گذرد Mikey 17 به تاریخ نامعلومی و حداکثر اکنون به تعویق افتاده است اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران جدید این فیلم علمی تخیلی مشخص شده است. فیلم جدید بونگ جون هو در ابتدا قرار بود در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) اکران شود، اما اکنون برادران وارنر از اکران فیلم جدید بونگ جون هو خبر داده است. Mickey 17 در تاریخ 31 ژانویه 2025 (12 فوریه 1403) اکران خواهد شد.

بونگ جون هو و رابرت پتینسون

مراحل فیلمبرداری و تولید Mikey 17 به دلیل تغییرات و انتقالات ناشی از اعتصابات به تعویق افتاد و تبلیغات این فیلم آغاز نشد و انتظار می رفت فیلم به تاخیر بیفتد. رابرت پترسون مارک روفالو، تونی کولت، نائومی آکی و استیون یوناز جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم میکی 17 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بونگ جون هو کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارد.

بونگ جون هو که برنده سه جایزه اسکار برای فیلم انگل شده است، کارگردانی فیلم های دیگری مانند پارس کردن سگ ها هرگز نیش نمی زند، خاطرات قتل، میزبان، مادر، برف شکن و اوکجا را نیز بر عهده داشته است. رمان میکی ۷ فوریه گذشته منتشر شد و این تریلر علمی تخیلی بر مردی تمرکز دارد که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده شده است. هر زمان که یک ماموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، آن ماموریت به میکی محول می شود.

بخوانید  باستر کیتون با بازی رامی مالک در سریال کوتاهی به کارگردانی مت ریوز

پس از هر مرگ، او با یک بدن جدید با بسیاری از خاطراتش دست نخورده بازسازی می شود. پس از 6 بار مرگ، میکی 7 شرایط قرارداد خود را یاد می گیرد. اگرچه قرار است فیلم Mickey 17 از رمان Mickey 7 الهام گرفته شود، اما منابع نزدیک به پروژه می گویند که انتظار می رود بونگ جون هو تغییراتی را که می خواهد انجام دهد و همانطور که انتظار می رود شاهد یک اقتباس کاملا وفادار نخواهیم بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر