باستر کیتون با بازی رامی مالک در سریال کوتاهی به کارگردانی مت ریوز

با اشاره به اخبار سینما و تلویزیون، رامی مالک قراردادی برای بازی در سریال درام کوتاه مدت از برادران وارنر امضا کرد. تلویزیون این زندگی را امضا کرد باستر کیتون، ستاره آمریکایی کمدی های صامت بازی می کند. اگر این پروژه برای ساخت چراغ سبز نشان داده شود، اولین سریالی خواهد بود که رامی مالک پس از پایان سریال درام آقای روبات (Mr. Robot) با فصل چهارم در سال 2019 تولید خواهد کرد.

رامی ملک و دیوید ودل آنها به عنوان تهیه کننده سریال کوتاه باستر کیتون و دانیل پیسکی و رفیع کرون سیکسث و آیداهو پروداکشن تولید اجرایی آن را بر عهده دارند. بخش تلویزیونی برادران وارنر نیز برای به دست آوردن حق اقتباس از کتاب جیمز کورتیس وارد مذاکره شده است.

باستر کیتون به عنوان یکی از شناخته شده ترین ستاره های سینمای دوران فیلم صامت شناخته می شود. از آنجایی که این کمدین آمریکایی در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد، از سنین پایین شروع به کار در زمینه سرگرمی کرد. باستر کیتون زمانی که در کمدی ها بازی می کرد به خاطر چهره همیشه صافش مشهور بود. این بازیگر به دلیل ساخت فیلم های خاطره انگیزی چون ژنرال، شرلوک جونیور و ناوبر یکی از بهترین کارگردانان تمام دوران به حساب می آید. مارتین اسکورسیزی و مل بروکس بوده است.

مت ریوزکارگردان بتمن مجموعه کوتاه بی‌نام باستر کیتون را هدایت می‌کند و این پروژه را برای Sixth و Idaho Productions تولید خواهد کرد. تد کوهننویسنده برنده جایزه امی که بیشتر به خاطر آثارش در فیلم های Friends، Succession و Veep شناخته می شود، در حال مذاکره برای اقتباس باستر کیتون: زندگی یک فیلمساز است. جیمز کورتیس این است که احتمالا این مینی سریال از روی آن ساخته خواهد شد.

بخوانید  پورتال پلی استیشن به سادگی کافی نیست

رامی ملک برای نقش اصلی در مینی سریال درام برادران وارنر انتخاب شده است. توسط مت ریوز در باستر کیتون.