مقایسه ویدیویی نسخه اصلی و بهبود یافته The Witcher 3

زمانی که The Witcher 3 در سال 2015 منتشر شد، از نظر جلوه های بصری یک تجربه چشم نواز بود و در کنار بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر، به سرعت تبدیل به یک تجربه بسیار محبوب و ارزشمند شد. اکنون پس از گذشت نزدیک به 7 سال، استودیو CD Project Red آپدیت جدید و بزرگی را برای این بازی منتشر کرده است که هدف اصلی آن ارائه یک تجربه اعتیادآورتر از بازی بر روی کنسول های نسل نهم و همچنین رایانه های شخصی است. این آپدیت جزئیات گرافیکی بازی را در زمینه های مختلف بهبود می بخشد و شامل مواردی مانند بهبود نور می شود.

به همین مناسبت، ما در یک گیمر تصمیم گرفتیم تا نسخه اصلی و بهبود یافته بازی را بسازیم و ببینیم که بازی در این نسخه جدید چقدر تغییر کرده است. هر دو نسخه بر روی رایانه شخصی با بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن اجرا می شدند. پس از تماشای ویدیو، به ما بگویید که به نظر شما مهم ترین تغییرات بصری بازی چیست و نسخه ارتقا یافته چقدر تجربه گرافیکی خوبی را به نظر شما ارائه می دهد:

در یوتیوب تماشا کنید

در این ویدیو نسخه اصلی The Witcher 3 را با نسخه بهبود یافته ای که چند روز پیش منتشر شد مقایسه می کنیم تا ببینیم نسخه جدید چه تغییراتی را از نظر بصری ایجاد کرده است.