تریلر زمان عرضه Quantum Error با تمرکز بر حوادث دلهره‌آور


استودیو TeamKill Media تریلر زمان عرضه بازی ترسناک شوتر اول-شخص Quantum Error را پخش کرد.

زمان زیادی تا انتشار نسخه پلی استیشن 5 بازی Quantum Error باقی نمانده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو TeamKill Media تریلر زمان عرضه این بازی ترسناک شوتر اول-شخص را پخش کرده است. این تریلر برخی از رویدادهای دلهره‌آوری را نشان می‌دهد که کاپیتان جیکوب توماس باید با آن‌ها روبه‌رو شود.

وقایع بازی Quantum Error در سال ۲۱۰۹ در مرکز تحقیقات کوانتومی موناد اتفاق می‌افتد که مورد حمله موجودی ناشناخته قرار می‌گیرد. در این شرایط کاپیتان جیکوب توماس و شین کاستا برای اطفا حریق و نجات مردم اعزام می‌شوند. بااین‌حال حوادث دیگری در جریان است و گیمرها محیط‌های مختلف غرق در وحشت کیهانی را بررسی خواهند کرد.

بازی Quantum Error که با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه یافته است، از فناوری‌های Nanite و Soundscape پشتیبانی می‌کند و نورپردازی و سایه‌های محیطی چشم‌نوازی را به‌وسیله تکنولوژی Global Illumination ارائه می‌دهد. این بازی از بازخوردهای لمسی، تریگرهای تطبیقی و میکروفن دوال‌سنس نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین می‌توان انتظار صدای سه بعدی و بارگذاری‌های تقریبا آنی به‌لطف حافظه SSD را داشت.

بازی Quantum Error در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ (۳ نوامبر ۲۰۲۳) به‌شکل فیزیکی و دیجیتالی برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. کسانی که نسخه دیجیتالی کوانتوم ارور را پیش‌خرید می‌کنند، می‌توانند ۳ روز زودتر به تجربه بازی بپردازند. بازی Quantum Error به کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز راه می‌یابد.

دانلود ویدیو از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  دنیای جذاب موسیقی را در اولین تریلر انیمیشن جدید دیزنی با عنوان آرزو به نمایش بگذارید.